Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

En anonym bruker på KG kalte meg fake and gay fordi bildet jeg la ut hadde filter.<3 Litt usikker på hva jeg føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

veide inn på 92.3kg idag. Vektklassen er -93.

Det usikre er om jeg skal fortsette gainsfest og drite i stevner for å slippe vektstresset, eller om jeg skal ha nazi kontroll på maten igjen.

Føler egentlig for å drite i dietmas og kose meg med gainsfest, men så elsker jeg å løfte på stevner. Dilema. Føler ikke for å løfte i -105 liksom :p Må nok ofre noe den ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide inn på 92.3kg idag. Vektklassen er -93.

Det usikre er om jeg skal fortsette gainsfest og drite i stevner for å slippe vektstresset, eller om jeg skal ha nazi kontroll på maten igjen.

Føler egentlig for å drite i dietmas og kose meg med gainsfest, men så elsker jeg å løfte på stevner. Dilema. Føler ikke for å løfte i -105 liksom :p Må nok ofre noe den ene eller andre veien.

Hva om du tar en ja takk begge deler? kjører en oppswolingsperiode med massive gainz nå,og så legger du om til slanking litt før stevnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du tar en ja takk begge deler? kjører en oppswolingsperiode med massive gainz nå,og så legger du om til slanking litt før stevnet?

Det er "slanking før stevnet"-stresset jeg ikke orker. Om jeg skal slanke meg, så vil jeg bruke god tid liksom. Om jeg skal feks løfte på klubbstevnet i august, så må jeg slanke meg i hele sommer, og det gidder jeg ikke, ass :D Skal være grillmat, øl og is de få dagene Norge har sol (lololol). Har KANSKJE et stevne i november(?), og der har man litt bedre tid. But still. Ork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"// index 6 : If x = 4 and y = 8 in a circle, whats the angle in degrees?"

Fikk denne lille jævelen i fanget i dag, og jeg har NULL peil på kaa farsken jeg skal gjøre.

Noen som er rå i matte som kan bidra med innsikt?

Geometriske oppgaver er generelt sett litt tricky uten tegninger. :p

Jeg føler på en måte det mangler litt kontekst der - hva representerer "x" og "y" i forhold til en sirkel? Enten så hører det med en tegning hvor sammenhengen blir gjort klar, eller så har oppgavesettet eller den større sammenhengen rundt den nødvendige informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt meg en kaffekopp.... Usikker om det er positivt ellr negativt. hehe enten negaivt fordi jeg er litt trøtt og ikke kommer meg i seng... eller positivt fordi jeg blir opplagt på møtet jeg skal inn til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Er det noen forskjell på de to følelsene, sånn egentlig? ;)

På å glede seg og å ha vondt i magen fordi man er så nervøs? Yes, det er en liten forskjell der. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På å glede seg og å ha vondt i magen fordi man er så nervøs? Yes, det er en liten forskjell der. :p

Hehe... Da er vi forskjellige, for om jeg gleder meg eller er nervøs så er symptomene høy puls, kribling i magen, rastløshet og kortpustethet. Den eneste forskjellen er min holdning til (og tolkning av) følelsene, noe som har tatt litt av brodden av nervøsitet for min del. ;)

Men hvis man opplever ting helt annerledes så ser jeg jo at det ikke hjelper å betrakte det som to sider av samme sak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...