Jump to content
T-man

Dagens usikre!

Recommended Posts

Guest Lovisa
Turen er finfin fremdeles! :) rommien min syklet Haugastøl - Flåm i helga som var, go go go! :)

Vet om flere som syklet forrige helg - det var en del snøfonner å forsere (51 stk i følge noen som hadde telt ) men ellers bra.

Notert. Men i dag måtte eg avbryta løpeøkta pga knesmerter, så eg er usikker av den grunn og… :(

(Har laaang historie med kneproblem, så kan ikkje ta for store sjansar.)

Fortsetter under...

Annonse

Alt er på plass alt;) mangler bare en radiator og så må jeg ha 13"felger pga større bremser. Så mine 10"x6" blir for små for skivene. Og må ha de store bremsene for å få den godkjent ombygd!

Usikker på hva jeg skal ha på meg på lørdag. Skal først vorse med Mr.Roomie, så på vinbar, så sannsynligvis på spillejobben til Mr.Grey som er på nattklubb. Er så vanskelig å kle på seg - spesielt når en er den eneste jenta fordi da har en ingen å konsultere med og avtale antrekk med :roflmao:

Annonse

Usikker på hva jeg skal ha på meg på lørdag. Skal først vorse med Mr.Roomie, så på vinbar, så sannsynligvis på spillejobben til Mr.Grey som er på nattklubb. Er så vanskelig å kle på seg - spesielt når en er den eneste jenta fordi da har en ingen å konsultere med og avtale antrekk med :roflmao:

Kjole. Alltid kjole. Fordi jenter + kjole = riktig :D

Ok, da blir det sånn:

[ATTACH]166053[/ATTACH]

Tror jeg føler meg tilstrekkelig smashing ut i det - og jeg tror Mr.Grey kommer til å like det også :angelic:

Helt riktig valg :love:

Fått to "kjærlighetserklæringer" og to spørsmål om "at vi ikke dater noen andre" på tre dager :huh:

Jaha, du dater jo tydligvis en del da :D