Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Turen er finfin fremdeles! :) rommien min syklet Haugastøl - Flåm i helga som var, go go go! :)

Vet om flere som syklet forrige helg - det var en del snøfonner å forsere (51 stk i følge noen som hadde telt ) men ellers bra.

Notert. Men i dag måtte eg avbryta løpeøkta pga knesmerter, så eg er usikker av den grunn og… :(

(Har laaang historie med kneproblem, så kan ikkje ta for store sjansar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Usikker på hva jeg skal ha på meg på lørdag. Skal først vorse med Mr.Roomie, så på vinbar, så sannsynligvis på spillejobben til Mr.Grey som er på nattklubb. Er så vanskelig å kle på seg - spesielt når en er den eneste jenta fordi da har en ingen å konsultere med og avtale antrekk med :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på hva jeg skal ha på meg på lørdag. Skal først vorse med Mr.Roomie, så på vinbar, så sannsynligvis på spillejobben til Mr.Grey som er på nattklubb. Er så vanskelig å kle på seg - spesielt når en er den eneste jenta fordi da har en ingen å konsultere med og avtale antrekk med :roflmao:

Kjole. Alltid kjole. Fordi jenter + kjole = riktig :D

Ok, da blir det sånn:

[ATTACH]166053[/ATTACH]

Tror jeg føler meg tilstrekkelig smashing ut i det - og jeg tror Mr.Grey kommer til å like det også :angelic:

Helt riktig valg :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Ok, da blir det sånn:

[ATTACH]166053[/ATTACH]

Tror jeg føler meg tilstrekkelig smashing ut i det - og jeg tror Mr.Grey kommer til å like det også :angelic:

10/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...