Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Etter å ha tatt av 25 kg så langt har jenter som før totalt ignorerte meg startet å prate til meg og ganske klart begynt med flørting. Jeg vet ikke, jeg føler meg smigret men samtidig føler jeg at det er litt teit å kun prate med meg nå når jeg ser mer estetisk ut enn før.

Name of the game bro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha tatt av 25 kg så langt har jenter som før totalt ignorerte meg startet å prate til meg og ganske klart begynt med flørting. Jeg vet ikke, jeg føler meg smigret men samtidig føler jeg at det er litt teit å kun prate med meg nå når jeg ser mer estetisk ut enn før.

Oh yes, kjenner til den, men det kan bli enda mer komplisert. Går jeg tilbake til når jeg veide 90 kg med mye høyre fettprosent så var jeg tydeligvis veldig "approachable" for akkurat den dametypen jeg liker (naturlig søt og avslappet mht utseende), nå derimot får jeg mest oppmerksomhet fra det jeg vil kalle "tynne blonde vellykkete fisefine frøkner", samtidig som den andre gruppen bare er "skeptisk".

F@ck, tror jeg går å kjøper en pose potetgull jeg altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tatt av 25 kg så langt har jenter som før totalt ignorerte meg startet å prate til meg og ganske klart begynt med flørting. Jeg vet ikke, jeg føler meg smigret men samtidig føler jeg at det er litt teit å kun prate med meg nå når jeg ser mer estetisk ut enn før.

Det er jo helt sant da. :) Men er veldig gøyt å få fra å aldri bli sjekket opp til å bli jevnlig sjekket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Chemex sendes ikke til Norge fra nettsiden deres ): Positivt at jeg ikke bruker 400 på en kaffebrygger, men ... chemex, dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha tatt av 25 kg så langt har jenter som før totalt ignorerte meg startet å prate til meg og ganske klart begynt med flørting. Jeg vet ikke, jeg føler meg smigret men samtidig føler jeg at det er litt teit å kun prate med meg nå når jeg ser mer estetisk ut enn før.

Hvorfor det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vil du dømmes kun på utseendet ditt? Jeg velger å tro at personligheten er det viktigste, men jeg er vel kanskje litt ignorant ovenfor sånne ting :p

Det er kanskje en ubehagelig egenskap ved oss mennesker, men den meningen vi har gjort oss opp om noen i løpet av de første 3 sekunder etter at vi ser dem første gang er i stor grad den meningen som preger resten av vår relasjon til vedkommende. Førsteinntrykket er helt vanvittig signifikant, og alt etter dette blir justeringer av førsteinntrykket.

At man får drastisk andre reaksjoner fra folk som ser en første gang dersom man ser drastisk annerledes ut enn man gjorde før er dermed å forvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vil du dømmes kun på utseendet ditt? Jeg velger å tro at personligheten er det viktigste, men jeg er vel kanskje litt ignorant ovenfor sånne ting :p

Ja takk begge deler! En kropp i form er et tegn på en sunn kropp, ikke overraskende at det er mer tiltrekkende for det motsatte kjønn, begge veier. Det viser og at du gidder å ta vare på deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Fordi vil du dømmes kun på utseendet ditt? Jeg velger å tro at personligheten er det viktigste, men jeg er vel kanskje litt ignorant ovenfor sånne ting :p

Jeg er enig med deg - personlighet er veldig viktig, men om det er snakk om forhold eller ons så er også seksuell tiltrekning veldig viktig. Kunne du vært sammen med ei du synes hadde fantastisk personlighet, men ikke ble tent av?

joa, men du får den tilsendt ;)

Joa, men allikevel! Fant på amazon med gratis frakt, til nesten samme pris. Fristende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...