Gå til innhold

Dagens usikre!


T-man

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker på hva jeg skal gjøre til høsten. Jeg tror jeg skal studere enda mer - ferdig BA, men tror jeg skal ta en ny BA..... Ta MA i dramafag eller ta BA sykepleier?? Jeg vil ha en utdannelse som gir jobb om 5, 10, 20, 30 og kanskje 40 år frem i tid :p Hufff........... Ligger våken hver kveld og grubler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, date, trene sammen hele uka, har hatt en perfekt dag sammen, klarer ikke holde fingrene av hverandre, har ikke lyst til å være fra hverandre... Skikkelig fjortis oppførsel, blir neste litt flau!:giggle:

Fjortisforelska er jo det aller beste i hele verden!! :love: Jeg foreslår du spør herligheten hva hun tenker om å go steady... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortisforelska er jo det aller beste i hele verden!! :love: Jeg foreslår du spør herligheten hva hun tenker om å go steady... ;)

Doing biceps curls together... things are getting pretty serious!:p

Tror egentlig det er et spørsmål som allerede er besvart, uten at det egentlig er stilt, siden begge har vært helt klare på at det er det vi er ute etter. Ting har gått utrolig fort denne uka, men så har vi jo brukt god tid til å kikke på hverandre det siste halve året. Stalker --> :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva jeg skal gjøre til høsten. Jeg tror jeg skal studere enda mer - ferdig BA, men tror jeg skal ta en ny BA..... Ta MA i dramafag eller ta BA sykepleier?? Jeg vil ha en utdannelse som gir jobb om 5, 10, 20, 30 og kanskje 40 år frem i tid :p Hufff........... Ligger våken hver kveld og grubler.

Oppdatering: Jeg begynner på sykepleierutdanning! :D Så nå er jeg klar for min andre BA ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Oppdatering: Jeg begynner på sykepleierutdanning! :D Så nå er jeg klar for min andre BA ;) hihi

Velkommen i søsterklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

:eek:

Har lenge hatt ein plan om å gå Rallarvegen i neste veke, men slo det eigentleg frå meg før helga fordi det framleis var for mykje snø mellom Hallingskeid og Finse. Nå har eg sjekka med Turistforeningen i Bergen, og dei seier det skal gå an å gå...! Problemet er berre at eg veit ikkje om eg klarer å "snu" dustehjernen min tidsnok til at eg får alt på plass... Søren og! :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eek:

Har lenge hatt ein plan om å gå Rallarvegen i neste veke, men slo det eigentleg frå meg før helga fordi det framleis var for mykje snø mellom Hallingskeid og Finse. Nå har eg sjekka med Turistforeningen i Bergen, og dei seier det skal gå an å gå...! Problemet er berre at eg veit ikkje om eg klarer å "snu" dustehjernen min tidsnok til at eg får alt på plass... Søren og! :cautious:

Turen er finfin fremdeles! :) rommien min syklet Haugastøl - Flåm i helga som var, go go go! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det knebøy med tights på meg! Usiker på hvordan det vil føles!

hvordan gikk det med tights og løfting?

hadde selv første runde med knebøy og mark i tights på lørdag, og jeg må si att jeg digga det, dog var xxl i Underarmor sin tights ett knepp for stor, så jeg er stadig på utkikk etter en god tights, en som ikke har så alvorlig høyt liv, og holder seg oppe selv på en tjukkas uten ræv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eek:

Har lenge hatt ein plan om å gå Rallarvegen i neste veke, men slo det eigentleg frå meg før helga fordi det framleis var for mykje snø mellom Hallingskeid og Finse. Nå har eg sjekka med Turistforeningen i Bergen, og dei seier det skal gå an å gå...! Problemet er berre at eg veit ikkje om eg klarer å "snu" dustehjernen min tidsnok til at eg får alt på plass... Søren og! :cautious:

Vet om flere som syklet forrige helg - det var en del snøfonner å forsere (51 stk i følge noen som hadde telt ) men ellers bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...