Jump to content
T-man

Dagens usikre!

Recommended Posts

Det var han som fikk meg med ;) Han har spilt i de 9 årene vi har vært sammen, og jeg har egentlig ment at det er teit og ikke kan være sosialt, så jeg tok ganske så helomvending ja! Det er veldig moro :)

Ja, det er en veldig vanlig misoppfatning blant folk som ikke har interessen og dermed ikke har satt seg inn i hva det er. :) Vi har etter hvert blitt godt kjent med mange i guildet og første spilløkta etter et lengre opphold går stort sett alltid med til småprat med guildiesene for å få oppdateringer på hva alle har drevet med, osv. Kjempesosialt! :D Men bra du ble omvendt i hvert fall. ;)

Fortsetter under...

Ja, det er en veldig vanlig misoppfatning blant folk som ikke har interessen og dermed ikke har satt seg inn i hva det er. :) Vi har etter hvert blitt godt kjent med mange i guildet og første spilløkta etter et lengre opphold går stort sett alltid med til småprat med guildiesene for å få oppdateringer på hva alle har drevet med, osv. Kjempesosialt! :D Men bra du ble omvendt i hvert fall. ;)

Ja, har ført med seg mye godt det! Så blir nok værende der hehe :)

Hvordan jeg skal reagere når pulsklokka mi hopper fra 157 i puls til 210 (maks puls) på under et sekund. Tid for legetime eller nytt pulsbelte? (Stemmer for legetime for det er billigst)

Hvordan jeg skal reagere når pulsklokka mi hopper fra 157 i puls til 210 (maks puls) på under et sekund. Tid for legetime eller nytt pulsbelte? (Stemmer for legetime for det er billigst)

Mitt blir ofte forstyrret av et eller annet. Tror det er ganske vanlig? Kommer gjerne fra ei styrkeøkt eller joggetur med 200+ i makspuls, noe som ikke stemmer så lar det bare fare.

Gått opp 1-2kg, men på den annen side er jeg ikke voldsomt mye sulten lenger utover det normale, og søtsuget er nesten ikke til stede.

Annonse

Er så hekta på gorgonzola for tiden at det er farlig å ha i hus. Har spist en halv ost bare i dag... Men har på den lyse siden for første gang spist opp fett-makroene mine i stede for å bruke opp kaloriene på overflødige carbs eller protein i stede.

Fikk telefon fra legen min i går, jeg tenkte shit er det noe galt med prøvene mine?

Men han bare lurte på om jeg ville kjøpe Ducati motorsykkelen hans, skulle få den 10.000,- under listepris.

Så da er jeg usikker, pengene er ikke noe problem. Har lyst til å kjøpe en Ducati for å bygge om til Cafe Racer vinteren, men jeg har 2 motorsykler fra før av, og er dritt lei av alt jeg eier, bare ikke motorsykler, blir aldri lei det. What to do?:huh:

Rens polene med rødsprit. Enda billigere enn lege

Guest Lovisa

3 veker sommarferie byrjer om 5 timar... :unsure:

Annonse

Måtte vise leg for å kjøpe øl på butikken i dag?!

trøst deg meg at du slipper å ha med deg PASS for å kjøpe alkohol...! Eneste leg jeg har... true story. Very sad story.

Skulle kjøpe øl i går. Blir stoppet i kassa... "klokka e over 6" (glad for at jeg ikke så for ung ut i det minste)...

Så er litt usikker på om det er bra jeg ikke fikk øl mtp sommer kroppen. Selv om det hadde jo vært såååå godt når det var så varmt!

Vurderer power nap, men er usikker :grumpy: (Fikk kun 5,5 time søvn i natt, så jeg føler jeg trenger det - men er redd for å ikke få sove i natt)