Jump to content

Fitness94

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Glemte helt å dele siste veiing på fredag 09.01.15: 59,7 kg 16.01.15: 58.9 kg (-0,8 kg) 30.01.15: 58.9 kg 13.02.15: 58.5 (-0,4 kg)
  2. Har snittittet på vekten min i det siste og det virker som at jeg har nådd et platå nå MEN, og det er et stort men! Jeg har gått ned 4 cm på magen og 1 cm rundt overarmen selv om vekten har forblitt den samme
  3. 09.01.15: 59,7 kg 16.01.15: 58.9 kg (-0,8 kg) 30.01.15: 58.9 kg Her har vekta stått helt stille, men det gjelder å ha tålmodighet
  4. Takk for anbefaling! Selv har jeg aldri prøvd barfot-sko før, men det skader absolutt ikke å prøve ut om de er bedre enn vanlige løpesko når det kommer til ubehag Anbefaler du å ta rolige økter i tilvenningsfasen da og hvor lang tid kan jeg vente meg at denne tilvenningen tar?
  5. Gjerne litt off-topic, men dere som løper både ute og på mølle har dere noen anbefalinger av sko som dere bruker? Sliter for tiden med vonde hæler og knær som følger av mye løping på asfalt og mølle og kunne tenkt meg noen gode løpesko med bra demping
  6. 09.01.15: 59,7 kg 16.01.15: 58.9 kg (-0,8 kg) Vektnedgangen har vært treg diss to ukene Men litt e da noe! Så jeg sier meg fornøyd Er lenge til sommeren så er ingen hastverk
  7. Akkurat hva jeg veier spiller ingen rolle for meg, men det er kroppssammensetningen jeg ønsker å forandre litt på da jeg har lite muskler og noe mer fett enn hva er ønskelig for meg Dette er snakk om "siste rest" etter at jeg har gått ned fra å veie omlag 70kg Planen min var å ligge på kaloriunderskudd for å gå ned litt på fettprosenten, før jeg setter meg på et lite kaloriunderskudd for å bygge muskler. Det er i alle fall dette jeg har lest; at en må ha et lite kalorioverskudd for å bygge muskler. Mener du at det er mulig å få bort litt fett samtidig som å bygge muskler ved å ligge på vedlikehold med den protein/fett/karbohydat sammensetningen du nevnte?
  8. Hei Jeg er en jente på 21 år som er 165cm høy og veier 58.9 kg. Jeg trener 4-6 ganger i uken både cardio og styrke. Ellers har jeg en veldig stillesittende jobb og for å være ærlig så er jeg mye i ro om jeg ikke trener. Først og fremst ønsker jeg å gå ned noen kilo før jeg vil fokusere på å bygge muskler. Etter at jeg la om kostholdet og kun spiser sunne og magre matvarer så er jeg sjeldent sulten og sliter litt med å få i meg nok kalorier fordi jeg blir mett så fort. Jeg vet hvor viktig det er å få i seg nok kalorier når en trener og ønsker å gå ned i vekt, så jeg jobber meg opp til å få i meg mer enn jeg gjør per dags dato. Det jeg lurer på er hvor mange kalorier som trengs for å opprettholde vekten jeg har nå og hvor mye det vil være forsvarlig å gå i kaloriunderskudd? Og hvis noen har noen tips til matvarer som er sunne og ikke særlig mettende men med noe høyt kaloriinnhold hadde jeg satt stor pris på det!
  9. Hvor mye mener dere er sunt å gå ned per uke?
  10. Hei jeg slenger meg på Jeg er en jente på 20 år, 165 cm høy og vekta viste idag 59,7 kg, litt mer enn hva jeg veide før jula, men jeg er likevel fornøyd med at den har holdt seg relativt stabilt. Jeg la om kostholdet og begynte å trene i sommer i fjor, da jeg veide 70 kg. Det ultimate målet er å få en fit og sterk kropp, men før jeg skal begynne å bygge muskler så ønsker jeg å gå ned i fettprosent. Jeg er ganske spedbygd så per dags dato så ser jeg noe smålubben ut i mine 59,7 kg, men er absolutt en forbedring fra hvor jeg startet Jeg vet ikke helt hva vektmålet mitt er, da jeg ikke har aning om hvordan jeg kommer til å se ut, men jeg prøver meg på 55 kg så ser jeg
×
×
  • Create New...