Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har vel drivi på med Bulking i 31 år, noe som vises på vekta, atter engang har jeg klora meg opp til 123kilo...

og godis+redbull får ta delvis skyld sammen med megselv da jeg er altfor glad i redbull til og kutte det helt ut(noe som desverre skjer 1.januar) sammen med godis, kaker blire nok litt av siden det er mye bursdager osv ute å går, men ei kakebit skader ingen ei hel kake skader mye:p

så fort asfalten er tørr og gradestokken viser 10-15plussgrader skal landeveis sykkelen missbrukes så mye som mulig, sammen med ei styrke økt i ny og ne :) målet er og lette kroppen for flesk, og bli sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har julegjesten vår reist og hverdagen starter med 3 nattevakter fra i kveld.

Denne julen har vært så veldig fin, min kjekke unge tante har vært hos oss i nesten 2 uker og det har vært så fint!

I dag spiste vi sushi til lunsj og så ble det (gulp) delphiakake til kaffen. Nå er jeg virkelig klar for sunnere tider. Jeg gikk på vekten i dag, men ettersom det var pinnekjøtt til middag i går så vil jeg heller ha startvekten min når mye av saltet er ute av kroppen.

Jeg liker alltid januar. Fine juledager ligger bak og nytt år ligger foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt pr 02.01.2015

Startvekt 83,1 kg

Kjenner kroppen er klar for en forandring nå og gleder meg til å komme igang med trening igjen:)

Nå skal først siste frihelg nytes før startskudded går på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg slenger meg på (y)

Jeg er en jente på 20 år, 165 cm høy og vekta viste idag 59,7 kg, litt mer enn hva jeg veide før jula, men jeg er likevel fornøyd med at den har holdt seg relativt stabilt. Jeg la om kostholdet og begynte å trene i sommer i fjor, da jeg veide 70 kg. Det ultimate målet er å få en fit og sterk kropp, men før jeg skal begynne å bygge muskler så ønsker jeg å gå ned i fettprosent. Jeg er ganske spedbygd så per dags dato så ser jeg noe smålubben ut i mine 59,7 kg, men er absolutt en forbedring fra hvor jeg startet :joyful: Jeg vet ikke helt hva vektmålet mitt er, da jeg ikke har aning om hvordan jeg kommer til å se ut, men jeg prøver meg på 55 kg så ser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende fremgang! :) Du har åpenbart på riktig vei!

Mange som svever rundt ca antall kg/mål som meg.

Men 2-3 økter hver dag?! Damn girl... Hvordan har du tid? :o Jeg har nok med 4-5 økter i uka, og allerede da føler jeg trening tar myye tid.

Takk for det :-)

Det høres kanskje mye ut, men da regner jeg morgenyoga, turer med hunden og svømming - det føles egentlig ikke så mye :-P Det har bare ballet på seg etter hvert som jeg ikke klarer å velge bort noe, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elin Du ser råbra ut! Vi har samme høyde og vekt, men helt forskjellig fysikk. Imponert over treningsmengde. Og så har vi samme navn ;D

Elin Du ser råbra ut! Vi har samme høyde og vekt, men helt forskjellig fysikk. Imponert over treningsmengde. Og så har vi samme navn ;D

Tusen takk Elin ;-)

Det er godt all treningen har hatt en viss effekt til tross for all snopespisingen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med! Har hatt et år med stabil vekt etter å ha gått ned ca 30 kg i 2013, nå må de siste kiloene av. Veier 84,5 i dag og vil være under 70 når juni kommer, fokus på styrketrening og spinning/sykkel + mange turer i marka til fots med hundene. Satser på å finne motivasjon til kostholdet her inne, det er der jeg sliter mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde superfin beinøkt i går, er så støl at jeg neste ikke kom ut av senga i dag...:)

Jeg veier mandager, så logger inn første vekt imorgen.. Denne runden skal teste å bruke målebånd aktivt også. Lett å se seg litt blind på vekttallet.

Her er det fantastisk vær, så nå skal jeg en tur ut å nyte sola før det blir en tur på trening.

God søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som folk har kommet smått i gang! :) Det er bra! Gru-gleder meg til veiing på fredag merker jeg. Snikveide meg i dag (etter 13 timer søvn!) og veide 71, 6 kg. Sukk.

Ironisk nok har jeg hatt en voldsom progresjon de siste par ukene på styrken og kondisjon. Mest sannsynlig fordi jeg har ligget relativt høyt på kaloriinntak. Tatt diverse personlig rekorder, og noen intervaller jeg anser som et "helvete" har jeg opplevd som lett. Så skal prøve å ligge på et noe høyere kaloriinntakk (18-1900 kcal) fremfor 1600 jeg lå på tidligere og se om denne styrkeøkningen fortsetter. Det er GØY å se hvordan kroppen presterer!

Om 5 uker skal jeg jobbe turnus igjen med nattevakter, og da sliter jeg med å trene ordentlig. Blir derfor 5 uker med turnus og lavere kaloriinntak, samt fler gruppetimer. Etter nattevakter føles det som om kroppen er bakfull. Veldig frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...