Gå til innhold

kj199

Medlemmer
  • Innholdsteller

    556
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kj199

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Woow, nå gleder jeg meg enda mere Vi skal bare være i New york city i 5 dager, og madison i 6 dager og Boston i 2 dager, så blir mye farting med stramt program. Derfor jeg undersøker hvor jeg MÅ spise å hva jeg MÅ kjøpe takk for tips å råd! Skal skrive ned ALT dere har kommet med
  2. Tusen takk for tips Nå vet jeg litt mer hvor jeg skal
  3. Skal til New york , Madinson og Boston
  4. Ja, jeg tenker på matvarer, sjokolade, godis, proteinbarer? What so ever Fortell meg
  5. Jeg er med.. Vil ned på 62 kg, få mye lavere fett % . Veier i dag 66.7. Så har 4-5 kg jeg vil ha bort
  6. kj199

    .

    Jeg har brukt gunnar strand jacobsen´s oppsett og fikk kjempe resultater :-) Anbefales virkelig
  7. kj199

    kosthold hjelp

    Jeg er en jente på 25 år, er 168 høy og veier i dag 66 kg. Trener tung styrke 4-5 dager i uken + kardio 1-2 dager i uken. Jeg vil ned i fettprosent men har egentli lite peiling på hva jeg skal spise, eller hvor mye.. Har fått kostholdsplan av en coach for nesten 2 år siden, men da var jeg nybegynner med styrke og trente bare 3 dager i uken. Er kjempe lei denne planen, og har flere ganger prøvd å begynne på den igjen, men er så sykt lei den, og har ikke råd til ny for tiden. Noen som kan hjelpe meg? :-) Sånn ca hva burde jeg ligge på i kalorier. Vil ned i fett % :-)
  8. Begynte på nytt program fra Gunnar S jacobsen på mandag, der skulle jeg ta negative pullups 1 x 4. Men etter å ha senket meg ned første settet ( 10 sek ca ) så begynner jeg å kjenne slike "strømstøt" i fra albuen på begge sidene. Bruker jeg feil teknikk da, eller kan det være andre ting? :-(
  9. De syv søstre... ååh Anbefales!!
  10. Tusen takk Ja ønsker jo å bygge muskler i år, slik at jeg blir "stor å sterk" å senere deffe slik at musklene kommer mer frem Tusen takk allefall Nå ble jeg klokere
  11. Okei, jeg får prøve å legge meg på 2500 kcal å se.. Vurdere å ta to treningsfrie dager i uka. Dumt det er så dyrt med veiledning :/ Må spare slik jeg har råd Tusen takk for innspill
  12. Aah, okei!! Takk!! Jeg har økt mellom 1,25 / 2,5 kg på knebøy, markløft, strakmark og benkpress hver uke ca frem til nå i mai. Har stoppet litt opp den siste mnd.. Så dersom jeg skal ned i fett% så burde jeg trene mindre å spise mer? Ligge på ca 2000 kcal om dagen?
×
×
  • Opprett ny...