Jump to content

kj199

Members
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

About kj199

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Woow, nå gleder jeg meg enda mere Vi skal bare være i New york city i 5 dager, og madison i 6 dager og Boston i 2 dager, så blir mye farting med stramt program. Derfor jeg undersøker hvor jeg MÅ spise å hva jeg MÅ kjøpe takk for tips å råd! Skal skrive ned ALT dere har kommet med
  2. Tusen takk for tips Nå vet jeg litt mer hvor jeg skal
  3. Skal til New york , Madinson og Boston
  4. Ja, jeg tenker på matvarer, sjokolade, godis, proteinbarer? What so ever Fortell meg
  5. Jeg er med.. Vil ned på 62 kg, få mye lavere fett % . Veier i dag 66.7. Så har 4-5 kg jeg vil ha bort
  6. kj199

    .

    Jeg har brukt gunnar strand jacobsen´s oppsett og fikk kjempe resultater :-) Anbefales virkelig
  7. kj199

    kosthold hjelp

    Jeg er en jente på 25 år, er 168 høy og veier i dag 66 kg. Trener tung styrke 4-5 dager i uken + kardio 1-2 dager i uken. Jeg vil ned i fettprosent men har egentli lite peiling på hva jeg skal spise, eller hvor mye.. Har fått kostholdsplan av en coach for nesten 2 år siden, men da var jeg nybegynner med styrke og trente bare 3 dager i uken. Er kjempe lei denne planen, og har flere ganger prøvd å begynne på den igjen, men er så sykt lei den, og har ikke råd til ny for tiden. Noen som kan hjelpe meg? :-) Sånn ca hva burde jeg ligge på i kalorier. Vil ned i fett % :-)
  8. Begynte på nytt program fra Gunnar S jacobsen på mandag, der skulle jeg ta negative pullups 1 x 4. Men etter å ha senket meg ned første settet ( 10 sek ca ) så begynner jeg å kjenne slike "strømstøt" i fra albuen på begge sidene. Bruker jeg feil teknikk da, eller kan det være andre ting? :-(
  9. De syv søstre... ååh Anbefales!!
  10. Tusen takk Ja ønsker jo å bygge muskler i år, slik at jeg blir "stor å sterk" å senere deffe slik at musklene kommer mer frem Tusen takk allefall Nå ble jeg klokere
  11. Okei, jeg får prøve å legge meg på 2500 kcal å se.. Vurdere å ta to treningsfrie dager i uka. Dumt det er så dyrt med veiledning :/ Må spare slik jeg har råd Tusen takk for innspill
  12. Aah, okei!! Takk!! Jeg har økt mellom 1,25 / 2,5 kg på knebøy, markløft, strakmark og benkpress hver uke ca frem til nå i mai. Har stoppet litt opp den siste mnd.. Så dersom jeg skal ned i fett% så burde jeg trene mindre å spise mer? Ligge på ca 2000 kcal om dagen?
×
×
  • Create New...