Jump to content

kj199

Members
  • Content Count

    556
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kj199

  1. Woow, nå gleder jeg meg enda mere Vi skal bare være i New york city i 5 dager, og madison i 6 dager og Boston i 2 dager, så blir mye farting med stramt program. Derfor jeg undersøker hvor jeg MÅ spise å hva jeg MÅ kjøpe takk for tips å råd! Skal skrive ned ALT dere har kommet med
  2. Tusen takk for tips Nå vet jeg litt mer hvor jeg skal
  3. Skal til New york , Madinson og Boston
  4. Ja, jeg tenker på matvarer, sjokolade, godis, proteinbarer? What so ever Fortell meg
  5. Jeg er med.. Vil ned på 62 kg, få mye lavere fett % . Veier i dag 66.7. Så har 4-5 kg jeg vil ha bort
  6. kj199

    .

    Jeg har brukt gunnar strand jacobsen´s oppsett og fikk kjempe resultater :-) Anbefales virkelig
  7. kj199

    kosthold hjelp

    Jeg er en jente på 25 år, er 168 høy og veier i dag 66 kg. Trener tung styrke 4-5 dager i uken + kardio 1-2 dager i uken. Jeg vil ned i fettprosent men har egentli lite peiling på hva jeg skal spise, eller hvor mye.. Har fått kostholdsplan av en coach for nesten 2 år siden, men da var jeg nybegynner med styrke og trente bare 3 dager i uken. Er kjempe lei denne planen, og har flere ganger prøvd å begynne på den igjen, men er så sykt lei den, og har ikke råd til ny for tiden. Noen som kan hjelpe meg? :-) Sånn ca hva burde jeg ligge på i kalorier. Vil ned i fett % :-)
  8. Begynte på nytt program fra Gunnar S jacobsen på mandag, der skulle jeg ta negative pullups 1 x 4. Men etter å ha senket meg ned første settet ( 10 sek ca ) så begynner jeg å kjenne slike "strømstøt" i fra albuen på begge sidene. Bruker jeg feil teknikk da, eller kan det være andre ting? :-(
  9. De syv søstre... ååh Anbefales!!
  10. Tusen takk Ja ønsker jo å bygge muskler i år, slik at jeg blir "stor å sterk" å senere deffe slik at musklene kommer mer frem Tusen takk allefall Nå ble jeg klokere
  11. Okei, jeg får prøve å legge meg på 2500 kcal å se.. Vurdere å ta to treningsfrie dager i uka. Dumt det er så dyrt med veiledning :/ Må spare slik jeg har råd Tusen takk for innspill
  12. Aah, okei!! Takk!! Jeg har økt mellom 1,25 / 2,5 kg på knebøy, markløft, strakmark og benkpress hver uke ca frem til nå i mai. Har stoppet litt opp den siste mnd.. Så dersom jeg skal ned i fett% så burde jeg trene mindre å spise mer? Ligge på ca 2000 kcal om dagen?
  13. Jeg er 25 år, 167 høy og veier 65-66 kg. Trener 6-7 dg i uken der jeg har styrke fri en dag. Trener ofte 2-3 timer om dagen. Hvor mye kcal burde jeg innta pr dag? Vil ikke opp i vekt, heller ned.. Men vil ha energi til å trene masse, da dette er min terapi I dag har jeg spist 1900- 2000 kcal, og magen skriker etter mat.. Er faktisk så sulten at jeg er småkvalm. Har trent i 2 1/2 t i dag -tung styrketrening + en fjelltur. Er jeg et matvrak eller trenger kroppen mer? Spiser masse proteiner, noe karbohydrater og litt fett! Help!!!!
  14. 60g havregryn, 2dl lettmelk med sukring gold + 200 gram jordbær
  15. kj199

    Dagens Glade

    ENDELIG sier jeg bare:) Er såå lei bilder av sixpack og biceps, så dette var en sann glede å se og å lese! Stå på Camilla og Andreas :-) Camilla ser nydelig ut, og har en kropp som er rå
  16. Noen som har prøvd denne?
  17. Jeg er med!!! Men har bare 5 kg som skal bort da Men er meg jeg altså!!!
  18. Ja, husker jeg også satt å googlet før jeg skulle ta den. Greit å ha noen å spørre Ja menstrasjonen kommer altså på dagen, nesten på klokkeslaget når den skal. Har app på mobilen så har 100% kontroll Har noe menssmerter første dagen, men det er jo normalt
  19. Får mensen hver mnd slik som normalt, men det har jeg fått uansett når jeg brukte både ppillen, minipillen og spiralen så tror ikke det er noe som får mensen min til å forvinne Men har venniner som har mistet mensen helt når de fikk hormonspiralen :-) Har også migrene, så har fått mye mindre migreneanfall etter jeg sluttet på ppillen. Bare spørr i vei:D Glad for å kunne hjelpe
  20. Fikk den satt inn desember 2012, så 14 mnd
×
×
  • Create New...