Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Ny veiedag, litt feil retning denne uken, men sånn er det innimellom.

02.01.15 : 83,3

09.01.15: 81,7

16.01.15 :81,5

23.01.15: 81

30.01.15: 81,3

Tenker også heretter å veie hver 14 dg. Ønsker ikke for stort fokus på kun nr på vekten, men også progresjon i trening osv så å veie meg 2 gr pr mnd føler jeg er passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekt

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

Litt feil vei nå...Regner med det skyldes kakespising sist helg og at tanta er på besøk i kroppen.... Håper det går rette veien neste uke igjen!

Tok frem målebåndet nå, og har minket 3 cm rundt midjen og 3 cm rundt rumpe :-) Godt fornøyd med det!

Skulle gjerne hatt raskere resultater, men prøver å ha is i magen. Det er fortsatt lenge til sommeren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste dagene har jeg tatt BÅDE level 1 og level 2 på https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8.. heh.. tatt level 1 som oppvarming :p

Uuuuutslitt og svett som fan, men funker fint :D brenne feeeeett!!

Fitbit-vekta har vist totalt forskjellig både på vekt og fettprosent på bare et par dager. Veier meg jo ikke vanligvis så ofte, men var jo litt artig med ny vekt da :p Får nok ta de tallene med en klype salt!

  • Today at 15:51
    87.8 kg 41.4% fat
  • Thursday 29 Jan
    90.6 kg
  • Wednesday 28 Jan
  • 89.7 kg 40.5% fat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.01.15: 69,1

16.01.15: 70,9 (+1,8)

23.01.15: 70,7 (- 0,2)

30.01.15: 70,3 (- 0,4)

Ny pers i markløft i går, 5 sett - 3 rep x 73 kg. Startet med 40 kg i september:)

Meldte meg på løpebirken i dag, så snart blir det fokus på kondis og mange joggeturer(y) Skal prøve å vedlikeholde styrken over sommeren også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror helgen ødelegger... Jeg har ikke vært "ille", men er definitivt ikke bra nok. Sukk.

Kunne ønske jeg kunne grave meg ned i et hul i 2-3 mnd, bli superslank og fit og så returnere til mitt sosiale liv.

haha skjønner deg så veldig godt. Jeg synes også balansen mellom å være sosial og holde på med mitt ofte går i klisj, spesielt på jobb med mat der og kaffemat.. så blir det vanskelig å stå i mot gang på gang.

Denne uken har vært god for min del. Føles som om jeg endelig er på sporet igjen.

Her i huset er det 6års bursdagsfeiring og det er stas, nå skal jeg henge opp ballonger og pynte med stasj.

Ha en strålende dag folkens, her skinner solen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny runde med forkjølelse på gang, men har vært greitt aktiv forrige uke. Sto opp idag og gikk på vekta, 78,5 kg. Ca stedet hvil og ikke så gærnt ettersom jeg har stappet i meg av sjokolade og god mat i helga :p Blir den lavere imorgen eller onsdag skal dere få beskjed ;) (kan jo være at jeg holder en kg eller to med ekstra vann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daaa har jeg vært hos pt og målt fettprosenten osv.

Nytt veknedgangsmål vi ble enige om er at jeg skal gå ned 16 kilo til. Regner ikke med å rekke alt det før sommeren. Men, tja. Halvparten kanskje?

Game on! Full fokus nå.

Du har jo allerede gått ned 25 kg, som er mektig imponerende! Jeg er overbevist om at du klarer de resterende 14 kg. 7 kg til sommeren er definitivt et bra mål! :) Hva er målvekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med treningen folkens?

Jeg er snart ferdig med 4-ukers programmet mitt, "signals of silence". bare 2 økter igjen. Det som har vært best med programmet er at det er fullt av knebøy i ulike varianter, ergo så begynner jeg endelig å få dreisen på knebøy...jippi:LOL:..har holdt på flere måneder å krangle med den helsikes knebøyen. Ikke 100 % enda, men tror jeg har teknikken inne på de fleste rep nå. Har kommet meg opp på 5 sett med 6 x 45kg, og det er bra for meg som startet på nytt med bare stanga for ikke lenge siden.

Nå gleder jeg meg veldig til det går mot lysere tider og joggeturer i marka:) Det er snart våååååår:LOL:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...