Gå til innhold

DEN beste sangen du vet om


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ville vært interessant å vite om den 'beste sangen' deres stemmer overens med hva som faktisk er den mest spilte sangen deres på Spotify. ;)

Den mest spilte på min liste er "Days of Silence" av Omnimotion, og det er nok fordi det er den mest avslappende 'go-to' låten min som jeg kan høre på uten å bli distrahert. Kan ha den på loop i tilnærmet uendelig tid uten å bli lei tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at det er klin umulig å høres på kun EN låt for resten av livet, så jeg gir en stemningsbetinget Topp 5:

Når jeg virkelig føler meg uslåelig, og 110% KONGE, så er det denne som er en gjenganger i huet mitt:

Den låter rett og slett eargasmisk i FLAC og Hi-Fi headph0nez.

Når jeg føler meg litt classy, så er det denne som kicker inn:

http://www.youtube.com/watch?v=D5Y11hwjMNs

"Blast from the past", binge-drinking-whisky-past:

I mitt "YO! UGH!"-hjørnet, i en generelt #GodStemning:

Ellers står jeg 100% for FitFish sin valg:

Det er bare FOR mange låter å velge i mellom, alle er like "close", og alle har sin tid og sted. Den dagen jeg har kun en låt å høre på er den dagen jeg dør, tror jeg. It ain't a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...