Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dere skulle tatt en sjekk av tastaturet deres, eventuelt et dørhåndtak eller et rekkverk i en rulletrapp :p

Eller dette tiårets kombinerte dass-, treningsstudio, på sengekanten og mens-vi-spiserlektyre - smartelefonen ;)

Der er det en gullgruve i antall bakterier.

Skrevet
Blir dere veldig overasket over dette?

Hvordan er det der dere trener egentlig? Kan ikke si dette er mye jeg tenker på når jeg trener. Ikke det jeg bruker tiden på ;)

Her (f... de vasker aldri!!!!):

dirty-gym.jpg

Skrevet

Jeg må le litt av teksten, når det kommer frem at det særlig er damegarderoben som er ille. Også de jentene som bruker så lang tid på å freshe seg opp der inne både før og etter. De skulle bare visst! :-)

Skrevet

Dusjer ALDRI på treningssenteret mitt, jeg drar rett hjem og dusjer i min egen dusj!!! Mitt treningssenter virker forholdsvis rent og jeg ser renholdsdamene ofte.

Etter å ha lest artikkelen, har jeg vansker med å sette meg på spinningsyklene altså.... Eeeeeew...

Skrevet

Jeg er egentlig ikke overrasket over funnene.... Folk som ikke vasker hendene etter dobesøk, etter å ha snytet seg, tørket svette og hosting rett i hånda. Folk som retter på undertøy og drar ut av rumpesprekken tightsen sin, og fortsetter med å pumpe jern og peise på ellipsemaskinen.

Massehysteri med håndsprit og vask av apparatene før, under og etter, vil bryte ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...