Gå til innhold

War of the sexes.


Ojive

Anbefalte innlegg

Ref: RDS "Real Social Dynamics".

Oppretter en generell tråd for en diskusjon rundt kjønn, for typiske spørsmål som "hvorfor gjør menn/kvinner det?!", sjekking i og utenfor "byen", "hvorfor funker ikke X og Y på Z", the works.

Som vanlig, oppfordrer jeg alle til å holde en saklig/høflig tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du synes det tar tid før folk svarer her er det sikkert fordi de må se den første videoen i etapper, slik som jeg. Jeg holdt bare ut 8 minutter i første omgang. Noe i meg vil se resten for å se om han fyren faktisk har noe å fare med, men jeg synes han er så motbydelig at det er vanskelig. Ikke mulig å få skriftlig oppsummering? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å si fuck/fucking i annenhver setning? o_O

Sånn som jeg tolker han så ser jeg en usikker person i bunn som har bygget opp et skall rundt som han fronter som et "alpha" skall. Han bruker personlige refleksjoner rundt personlig erfaring for å belyse et emne, og det er strengt tatt "innafor". Det jeg har lite tro på er hans tolkning av det han oppfattet. Overdreven bruk av "fuck/fucking", urolig kroppspråk, en latter som fisker etter bekreftelse på at det han sier er morsomt/sant avslører hans egentlig nokså usikkre og kanskje "kjøttmarkedskadet" (bittre?) indre.

Jeg sliter med å ta han seriøst. Jeg er derimot enig i et par ting:

1) Damer kan få sex anytime/anyday. Sånn har det vel alltid vært dog?

2) En mann kan ikke vite alt som foregår i hjernen til en kvinne, men dette ser jeg på som en selvfølge uansett kjønn faktisk. Hvorfor tror du at "kommunikasjon" blir tatt opp så ofte når folk snakker om forhold, og evt grunnen til at det tok slutt?

3) Man kan ikke forvente at en person ikke følger opp sine seksuelle behov (selv om en har ikke akkurat lyst til å tenke over/vite at den du har crush på har feid over halve byen, for å sette det ekstremt mye på spissen). Her er det dog fritt valg, og kommunikasjon er viktig (shocker).

Jeg er uenig i at "det er min oppgave å finne ut hva som foregår i hennes hode". Jeg kan ikke finne ut av det som ikke vil bli funnet ut av, uansett hvor mye jeg ønsker det. Det er et parforhold, det bør ikke finnes noe "ego" her. Speak your mind or forever hold your peace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...