Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde man være i IR sauna hvis man er syk og ikke kan trene vanlig eller blir det bare ekstra stress for kroppen?

Litt avhengig av hvor alvorlig sykdommen er, ville jeg nok unngått å stresse den unødvendig mye, det å bli frisk kan være en ganske krevende prosess for kroppen. Jo mer du kødder med kroppen når den er utenfor storform, jo lengre tid bruker du på å bli frisk.

Ro ned på saunaen, få i deg nok mat, nok vann, nok søvn, så kommer du deg raskere og er tilbake i gymmen raskest mulig :)

Tusen takk! :) Da dropper jeg sauna !

Litt avhengig av hvor alvorlig sykdommen er, ville jeg nok unngått å stresse den unødvendig mye, det å bli frisk kan være en ganske krevende prosess for kroppen. Jo mer du kødder med kroppen når den er utenfor storform, jo lengre tid bruker du på å bli frisk.

Ro ned på saunaen, få i deg nok mat, nok vann, nok søvn, så kommer du deg raskere og er tilbake i gymmen raskest mulig :)

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Forslag så langt er komplett.no, dealextreme.no, og sport-Conrad.com

Nå vet jeg ikke hva budsjettet er, men vurdert opplevelser?

Behøver ikke å bli kjempe dyrt, hvis man tenker utenfor boksen.

Ellers så er vinmonopolet en sikker en hvis de er glad i alkohol av noe slag :)

Annonse

Julegaveshopping i butikk er håpløst. Webben derimot skal være løsningen på alle verdensproblemer. Har dere tips til nettbutikker med ting til foreldre som allerede har fylt opp kjeller, loft og garasje?

Jeg kjøpte opplevelser til mine foreldre i fjor, 3x teater /operabiletter til far, og golfweekend i Spania til mor.

Skal sies jeg hadde bedre råd den gangen. I år blir det vinterjakke til far og ullpledd til mor.

Hva om du kjøper et helgeopphold til de, og gjør en skattejakt ut av det? Typ, i

På julaften får de en konvolutt med "innholdet i denne skal ikke åpnes før nyttårsaften, og så får de veeeldig vage og hemmelige instruksjoner frem mot kvelden det gjelder, så booker du de inn på hotell og fikser biletter til noe greier gjør det litt awesome? :)

noe spiselig som man sjeldent unner seg selv.

Jeg vurderer å kjøpe meg tajts. Følgelig må de være jævlig kule.

Jeg har problemer med å velge imellom følgende;

De her

Disse

og

Deez .

What do?

Ser ikke forskjell på nummer 1 og 3 jeg?? Men holder en knapp på svarte altså!

Annonse

Hva kaller man den kvinnelige motparten til bros som man ser på trening? Eksempelvis tre jenter som ligger på matter og gjør samme mageøvelser helt synkront.

Hoes? :whistle:

Hva kaller man den kvinnelige motparten til bros som man ser på trening? Eksempelvis tre jenter som ligger på matter og gjør samme mageøvelser helt synkront.

Jeg kaller dem bare hestehaler.

Fapspiration

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...