Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det beste å gjøre for å bli kvitt grevinneheng/feite armer? Kondisjon for å gå ned i fett %, men noen spesielle styrkeøvelser som er bra?

Du kan ikke punktforbrenne.

Hva med intervall trening? Men du må uansett spise i underskudd hvis du vil ned i vekt.

Angående styrke; gå for baseøvelsene.

Hva er det beste å gjøre for å bli kvitt grevinneheng/feite armer? Kondisjon for å gå ned i fett %, men noen spesielle styrkeøvelser som er bra?

Enig med det CamillaO sa over her, men tror nok at litt mer volum på biceps og triceps kan hjelpe å stramme opp litt. Baseøvelser pluss en øvelse for bicep og en for tricep.

Du kan ikke punktforbrenne.

Hva med intervall trening? Men du må uansett spise i underskudd hvis du vil ned i vekt.

Angående styrke; gå for baseøvelsene.

Vet man ikke kan punkforbrenne :) mente ned i fett % på hele kroppen. Men det jeg lurte på var om det var noen spesielle styrkeøvelser for armer som kunne hjelpe godt :)

Vet man ikke kan punkforbrenne :) mente ned i fett % på hele kroppen. Men det jeg lurte på var om det var noen spesielle styrkeøvelser for armer som kunne hjelpe godt :)

biceps curl, tricceps pushdown, markløft, rygg roing

Annonse

når man gjør knebøy, squats og gobletsquats - kan man ha ett par vektskiver under hælene da? for jeg får ikke til noen av de for alt i verden uten noe under hælene

Ja, det kan du. Men begynner du å løfte tungt så er det anbefalt å kjøpe vektløftersko.

Jobb forøvrig med ankelmobilitet og stretch leggene.

når man gjør knebøy, squats og gobletsquats - kan man ha ett par vektskiver under hælene da? for jeg får ikke til noen av de for alt i verden uten noe under hælene

sånne sko

http://www.magshop.no/products/adidas-powerlift-ii

eller desse

http://www.magshop.no/products/adidas-power-perfect

Annonse

Hva skjer når du går ned uten oppbygning? Faller knærne innover?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...