Gå til innhold

1337-khajiit

Medlemmer
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 1337-khajiit

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 13. feb. 1998
  1. det bestemmer du selv?? spinat er dritdigg og sunnere enn isberg iaf
  2. salat med egg og/eller kylling
  3. hjelper det å gjøre sånn som han fyren i denne videoen?
  4. kommer meg ikke noe særlig ned, og de gjør det litt.
  5. når man gjør knebøy, squats og gobletsquats - kan man ha ett par vektskiver under hælene da? for jeg får ikke til noen av de for alt i verden uten noe under hælene
  6. leste for en stund siden at folk som har gått ned i vekt må spise mindre enn andre som veier like mye og som er like høye, og da lurer jeg på om noen vet hvor mye forskjell det er ellernoe? er litt nervøs for at jeg må ned på 1000 kalorier for å ikke bli smellfeit igjen etter at jeg har nådd målet mitt liksom :s
  7. jente, 16 på 161 cm veide 104.8, veier 83-84 målet er vel rundt 50-60 kg
  8. om du spiser brødskive/knekkebrød så kan du ha på grønnsaker på skinke ellernoe, også kan du ha cherrytomater om du liker det som snavl
  9. kan du ikke få noen som kan det til å legge opp et treningsprogram for deg? de gjør det gratis på noen treningsentre
  10. been there, gå ut alikevell. unnskyldninger fører deg ikke nærmere målet
  11. kanskje det hadde vært lurt å prøve noe annet enn brød, og/eller gå noen lufteturer
  12. (aner ikke hvordan jeg skal skrive dette, sorryyy ) Aloha, den 16. desember i fjor begynte jeg å gå turer og jeg begynte på en slags PSMF-variant. Siden det har jeg gått ned ca 18.4 kg og jeg har "allerede" hatt en periode hvor vekten ikke rørte på seg for alt i verden og slikt (Kaloriene var endel dager godt under 500 og det var jo såklart ikke så lurt). Øker med ca 100 i uka og er nå på 880 om dagen. Jeg skal snart begynne å trene på senter(skal selvfølgelig øke kaloriene mer før det) også ja jeg aner egentlig ikke hva jeg skal gjøre nå så det hadde vært hyggelig med noen lure forslag el
×
×
  • Opprett ny...