Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjør som oftes det ;) Men av og til så vil jeg matche, ikke se ut som en dass på trening ;)

tsss. har 1 knall oransje t shorte, 1 spygrønn t shorte,2 "used to be white, now greyish" shorter. so far- not a single fuck has been given about what anyone thinks about how i look like during workout. because ALL are starstruck when they see me do damage with them heavy lifts! ( to much?..yes i know :nailbiting:) :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tsss. har 1 knall oransje t shorte, 1 spygrønn t shorte,2 "used to be white, now greyish" shorter. so far- not a single fuck has been given about what anyone thinks about how i look like during workout. because ALL are starstruck when they see me do damage with them heavy lifts! ( to much?..yes i know :nailbiting:) :hilarious:

Det er ikke så mye om hva de andre tenker om meg, da inntrykket er "om jeg snakker til henne så dreper hun meg" fra før. Mer hvordan jeg vil fremstå akkurat i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter: Har dere opplevd å få sår av pulsbeltet? Har begynt å få det i det siste :( Må vel begynne å gå med gnagsårplaster på undersiden av puppene...

Nei, ikke opplevd det selv, men regner med du får det fordi det blir for stor friksjon og den dermed ligger å gnager. Prøvd å ha en strammere sportsbh slik at den ikke lager friksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort/gjør noen ganger Eminator :) Ville også se hva pulsen sa under beintrening. Størst utslag ble det på gående utfall haha, men kommer godt opp i knebøy også.

Groenhaug: Kan være at sportsbhen lager trøbbel ja. Mulig jeg burde investere i nye, da de jeg har er godt brukt. Kan ikke ha noe særlig mindre, men de har sikkert utvidet seg litt med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort/gjør noen ganger Eminator :) Ville også se hva pulsen sa under beintrening. Størst utslag ble det på gående utfall haha, men kommer godt opp i knebøy også.

Groenhaug: Kan være at sportsbhen lager trøbbel ja. Mulig jeg burde investere i nye, da de jeg har er godt brukt. Kan ikke ha noe særlig mindre, men de har sikkert utvidet seg litt med tiden :)

så den du bruker fungerer inne? hvilken type er det? har tenkt en stund på ¨å skaffe en, men ikke fått med meg hvilken puls klokke fungerer inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort/gjør noen ganger Eminator :) Ville også se hva pulsen sa under beintrening. Størst utslag ble det på gående utfall haha, men kommer godt opp i knebøy også.

Groenhaug: Kan være at sportsbhen lager trøbbel ja. Mulig jeg burde investere i nye, da de jeg har er godt brukt. Kan ikke ha noe særlig mindre, men de har sikkert utvidet seg litt med tiden :)

Da vil jeg anbefale deg å få kjøpt noen nye. Hvor stramme de er avhenger også av hva slags merke du kjøper. Pierre Robert har veldig stramme sportsbher, så de sitter godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg anbefale deg å få kjøpt noen nye. Hvor stramme de er avhenger også av hva slags merke du kjøper. Pierre Robert har veldig stramme sportsbher, så de sitter godt!

Jeg bruker bare PR :) Synes de er kjempegode samtidig som de holder ting på plass. Liker at de ikke koster død og pine i tillegg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...