Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

så den du bruker fungerer inne? hvilken type er det? har tenkt en stund på ¨å skaffe en, men ikke fått med meg hvilken puls klokke fungerer inne :)

Tror alle pulsklokker fungerer inne? Hva tenker du på siden du lurer på det? Jeg har en Polar, men husker ikke hva slags :p Det er en sånn midt på treet, så den har ikke innebygd gps feks, men funker som gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror alle pulsklokker fungerer inne? Hva tenker du på siden du lurer på det? Jeg har en Polar, men husker ikke hva slags :p Det er en sånn midt på treet, så den har ikke innebygd gps feks, men funker som gull.

god damn it, mener å ha lest en plass at pulsklokker ikke fungere inne.....men det kan godt være at det er GPS delen som ikke funker inne:banghead::facepalm: DOOH

trenger bare en sånn "midt på treet" har ikke tenkt å bli maraton løper :)

Edit: derfor eg har sett på "øverste hylle" altså 2500-4000 kr for pulsklokke.... i feel stupid now :banghead::facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
noen som bruker pulsklokke og band under baseøvelser? og funker det? har litt lyst å finne ut hva slags trykk det er i Krøpppenj under "heavy duty lifting"

kan anbefale pulsbelte med bluetooth til smarttelefon! koster under 1000 og funker dritbra. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dessverre og interessant har jeg aldri skrevet feil, merkelig nok.

Ja Tor, det ser ut som du og resten av Norge tar feil. :giggle:

Jeg er også med i klubben som klarer å skrive dessverre og interessant. Jeg klarer også å skrive verre. Spørsmålet som avgjør hva jeg tenker om deg lyder som følger: Hvilken artikkel (eller bøyning av kvantor) bruker du foran "kompliment"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med i klubben som klarer å skrive dessverre og interessant. Jeg klarer også å skrive verre. Spørsmålet som avgjør hva jeg tenker om deg lyder som følger: Hvilken artikkel (eller bøyning av kvantor) bruker du foran "kompliment"?

This shit may escalate!

331656d1361487378-reason-most-itb-mixes-don-t-sound-good-analog-mixes-restored-2708644-3240092_com_3192526_man_eating_popcorn_while_watching_movie.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med i klubben som klarer å skrive dessverre og interessant. Jeg klarer også å skrive verre. Spørsmålet som avgjør hva jeg tenker om deg lyder som følger: Hvilken artikkel (eller bøyning av kvantor) bruker du foran "kompliment"?

Her mener jeg bestemt at noe har gått feil, da kompliment selvfølgelig er intetkjønn. Likevel har noen bestemt at det skal være "en kompliment", og dette blir da mennesker som må dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med i klubben som klarer å skrive dessverre og interessant. Jeg klarer også å skrive verre. Spørsmålet som avgjør hva jeg tenker om deg lyder som følger: Hvilken artikkel (eller bøyning av kvantor) bruker du foran "kompliment"?

Det er avhengig av hvor kraftig OCD det trigger hos motparten. Av og til er 'Jævlig kompliment' flittig brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har akkurat lest den. Men var en som kommenterte en som lurte på akkurat det og jeg finner ikke igjen den tråden. Syns det var så greit forklart. For det står ikke i artikkelen det med fett og karbo. Sånn helt spesifikt.

I got ze answah

2-3 g protein/kg fordelt på 3-4 måltid. Karbs så nært null du klarer, fett så nært null du klarer sett bort fra en ss omega-3.

Kilde:frkhoel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...