Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se på et anatomibilde hvor pec minor er og jeg lover deg at du kjenner det når du treffer den, don't you worry. ;)

Jeg må bare si det: MEN I HÆLVETE

Så stiv tydeligvis at jeg felte en tåre, et par gloser og jeg kjente det helt i fingertuppene. Sweet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si det: MEN I HÆLVETE

Så stiv tydeligvis at jeg felte en tåre, et par gloser og jeg kjente det helt i fingertuppene. Sweet.

Ikke så hardt. For hardt og du vil ikke klare å slappe av. Da klarer ikke musklene å slappe av heller. Og da sitter du igjen med (nesten) bare vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen erfaring med dreads? Har så utrolig lyst på, og nå er det liksom siste sjanse når før jeg er ferdigutdannet og må fremstå litt "seriøs" (i det yrket jeg sikter meg inn på er nok ikke dreads noen fordel).

Har lest litt rundt angående vasking av håret osv., og virker som om det skal gå greit å vaske det 3-4 ganger i uka, og det holder jo forsåvidt med en vanlig treningsmengde (det viktigste er vel å tørke dem skikkelig?).

Alle steder jeg har lest står det at dreads blir finere med tiden, men i mitt tilfelle tenker jeg egentlig å ha det i 8-9 mnd., og forhåpentligvis åpne dem etter den perioden. Alle erfaringer er interessante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaring med dreads? Har så utrolig lyst på, og nå er det liksom siste sjanse når før jeg er ferdigutdannet og må fremstå litt "seriøs" (i det yrket jeg sikter meg inn på er nok ikke dreads noen fordel).

Har lest litt rundt angående vasking av håret osv., og virker som om det skal gå greit å vaske det 3-4 ganger i uka, og det holder jo forsåvidt med en vanlig treningsmengde (det viktigste er vel å tørke dem skikkelig?).

Alle steder jeg har lest står det at dreads blir finere med tiden, men i mitt tilfelle tenker jeg egentlig å ha det i 8-9 mnd., og forhåpentligvis åpne dem etter den perioden. Alle erfaringer er interessante :)

Ja, det er veldig viktig at det tørker ordentlig etter å ha blitt vasket, hvis ikke så råtner det, og det lukter ille :p

En venninne av meg hadde dreads da vi var yngre og de var finest etter ett år, før det stod de til alle kanter og måtte holdes sammen av strikker her og der.

Hun måtte også klippe seg relativt kort da hun fjernet de, det er visstnok ikke så lett å åpne de.. Håret blir veldig skadet av å toves sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday
Må ha ny telefon, typen smart. iPhone er uaktuelt egentlig. Any pointers?

Om jeg skulle kjøpt ny nå hadde jeg gått for Sony Xperia Z2. Eventuelt Z1.

Har en Xperia Z nå og det er alt i alt den av alle telefonene jeg har hatt (og det begynner å bli noen stykker. Dyrt å være gadget-freak) jeg har vært mest fornøyd med.

Har fiklet litt med både iPhone og Samsungs S-serie og skjønner igrunn ikke hypen ved noen av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle kjøpt ny nå hadde jeg gått for Sony Xperia Z2. Eventuelt Z1.

Har en Xperia Z nå og det er alt i alt den av alle telefonene jeg har hatt (og det begynner å bli noen stykker. Dyrt å være gadget-freak) jeg har vært mest fornøyd med.

Har fiklet litt med både iPhone og Samsungs S-serie og skjønner igrunn ikke hypen ved noen av dem...

Sony har jeg styrt unna i evigheter pga de ikke har vært særlig "pene", men Z-serien ser ikke helt på trynet ut. Foreløpig vipper jeg mellom Samsung og HTC, sistnevnte har jeg per i dag og er ikke særlig fornøyd. (Produksjonsfeil på flertallet av den modellen..)

Ferdig med iPhone, enten så knuser skjermen eller så er det noe gæli med batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrWednesday

Yolo McSwag Er igrunn enig angående Sonys design, men jeg liker Z-serien. Enkel og grei vil jeg si. :)

Z2 er pr akkurat nå ranket som nr 1 av 111 testede telefoner hos Amobil forresten.

HTCs siste modell ser igrunn lekker ut. Liker også deres integrasjon mot Android (Sense heter det vel). Hadde en HTC Sensation som modern etterhvert overtok og den funker helt fint fortsatt den. :)

Kan forresten nevne at LG bør unngås for enhver pris uansett om det er telefon eller noe annet man skal ha. OK produkter, men en kundeservice som ikke ligner grisen om man får feil på noe. Løgn og Bedrag A/S...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yolo McSwag Er igrunn enig angående Sonys design, men jeg liker Z-serien. Enkel og grei vil jeg si. :)

Z2 er pr akkurat nå ranket som nr 1 av 111 testede telefoner hos Amobil forresten.

HTCs siste modell ser igrunn lekker ut. Liker også deres integrasjon mot Android (Sense heter det vel). Hadde en HTC Sensation som modern etterhvert overtok og den funker helt fint fortsatt den. :)

Kan forresten nevne at LG bør unngås for enhver pris uansett om det er telefon eller noe annet man skal ha. OK produkter, men en kundeservice som ikke ligner grisen om man får feil på noe. Løgn og Bedrag A/S...

Amobil har jeg ikke sjekket på årevis, skal ta en titt.

HTC M8 ser ganske pen ut, og ikke minst størrelsen er helt innafor. Sense er fantastisk, med enkelte småting jeg ikke liker. Har hatt noen HTC'er nå etter min siste iPhone som det ble hull i (Ikke spør). Eneste som holder meg litt fra HTC er alle feila jeg har lagt merke til, f.eks One X har en dårlig wi-fi antenne, batteriet er elendig, grafikkchippen blir for varm og lager sirkus på skjermen, vel og merke var det siste oppdatering som ødela min telefon. Får jeg ny? Nei, til tross for X antall ganger på service.

LG kjøper jeg ikke av én enkelt grunn, det er LG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...