Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan velge én bok som følgesvenn på en lengre tur. Hvilken blir det?

Guns, Germs and Steel.

(Shantaram er favorittboka mi, men det er en sånn type bok som man bare "må" lese ferdig... så plutselig har man ikke bok mot slutten av turen...)

Boka er fantastisk bra... men også sånn at du blir utslitt av å lese mer enn ett kapittel om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du trener et tosplittpgram to dager i uka og ønsker å bli sterkere, hvor mange sett og reps burde du ta de ulike dagene, skal det være to ulike oppsett? Har f.eks sett at noen får anbefalt 3x10 dag en, og 3x15 dag to.

Litt avhengig av treningshistorien til utøveren og hvor nybegynner personen er; 5x5 burde holde finfint.

Det skal godt gjøres å bli sterkere ref maksstyrke på 3x15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kindle :love: Farlig skapning. Brukte 400 kroner på en kveld der inne en gang.

Du kan jo gjøre det jeg gjorde en periode ; kjøp bok,les den ut, og returner kjøpet?

Eller skaff deg Calibre, og last ned bøker som ligger åpent i public domain, og importer de til lesebrettet selv?:) ( Eller..*host* yarr matey!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gjøre det jeg gjorde en periode ; kjøp bok,les den ut, og returner kjøpet?

Eller skaff deg Calibre, og last ned bøker som ligger åpent i public domain, og importer de til lesebrettet selv?:) ( Eller..*host* yarr matey!")

Hva? Hvor lang tid har man på å returnere egentlig? o_O

Amazon banner deg om de finner ut av det etter hva jeg har hørt :p Ille nok at jeg bruker unblock-us for å få full tilgang til alle bøker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Hvor lang tid har man på å returnere egentlig? o_O

Amazon banner deg om de finner ut av det etter hva jeg har hørt :p Ille nok at jeg bruker unblock-us for å få full tilgang til alle bøker :p

Hmmm...det viste jeg ikke:o har riktignok bare returnert en fem-åtte bøker et sted, og har kjøpt betydelig større mengder,så håper det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...det viste jeg ikke:eek: har riktignok bare returnert en fem-åtte bøker et sted, og har kjøpt betydelig større mengder,så håper det går greit.

Tenkte mer på bruk av Calibre :p Med mindre det kan registreres inne på dinside hos amazon.

Om du konstant kjøper og leverer så kaster de deg ut, men om du gjør det av og til gjør det nok ikke noe. Tror ikke det gir noe utslag på registreringssystemene deres :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte mer på bruk av Calibre :p Med mindre det kan registreres inne på dinside hos amazon.

Om du konstant kjøper og leverer så kaster de deg ut, men om du gjør det av og til gjør det nok ikke noe. Tror ikke det gir noe utslag på registreringssystemene deres :p

Kan ikke se for meg at det skal være forbudt med Calibre, det er tross alt veldig mange bøker der ute som ikke dekkes av opphavsrett lengre(Dickens, H.P Lovecraft comes to mind), som det er fritt frem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt uheldig opplevelse hos frisøren for en måneds tid siden og endte opp med en dårlig klipt for kort bob.

Fikk omklipp og oppstyle og har time på onsdag til omklipp og farge.

Bob er ikke så ille som først trodd altså. Med litt stilig fargeeffekter tror jeg det kan bli bra.

Men...vet ikke. Har så lyst på rødt hår men jeg kler det ikke. Fargene mine gjør at rødt hår gjør meg likblek

Ser på bilder. Mye pent. Mye. Alt er sikkert bedre enn min kommunegrå ettervekst.

Kunne tenkt meg blondt hår for en gang i livet, men er litt redd for at mine mørke øyne og mørke bryn gjør den bloondinefargen litt fake.

Inspirational photos anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg jobber på PC'en mesteparten av dagen, har jeg skaffet meg en pult som kan heises opp slik at jeg kan stå oppreist. Spørsmålet er om det kan bli 'for mye av det gode'. Er det sunnest å stå oppreist hele arbeidsdagen, eller å alternere (og i så fall i hvilken grad - f.eks. 75% oppreist?). Jeg har ingen problemer med beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...