Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Ojsann! Fikk nettopp vite av min kjære at han med følge (dvs meg), er invitert i bryllup i mai.

Eg har ALDRI vore i bryllup før (med unntak av eit nokså uhøgtideleg for ein del år tilbake sia), så eg har verkeleg ikkje peiling på sånt.

Kva i alle dagar har ein på seg i bryllup?

(Damn! I sånne situasjonar skulle eg ønske eg var mann, så lenge ein har på seg dress slepp ein unna med det meste:shifty: ).

Kjole? Kort? Lang? Kva fargar må ein IKKJE bruke?

Vaneleg å bruke bunad? (likar IKKJE å skille meg ut, så ville fått noya om eg var einaste som kom i sånt)

osv...

Ikke bruk rød kjole, det betyr visst at du har hatt sex med brudgommen i følge sånne tradisjonelle greier. Og ikke svart (kjedelig) eller Hvit (forbeholdt bruden) ... Ellers så er det bare å spørre bruda om de har noen kleskode (er jo avogtil det skjer), og dersom ikke: Ha på en sømmelig (i kirka iallefall?), midt på leggen lang kjole, som er litt pynta av seg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojsann! Fikk nettopp vite av min kjære at han med følge (dvs meg), er invitert i bryllup i mai.

Eg har ALDRI vore i bryllup før (med unntak av eit nokså uhøgtideleg for ein del år tilbake sia), så eg har verkeleg ikkje peiling på sånt.

Kva i alle dagar har ein på seg i bryllup?

(Damn! I sånne situasjonar skulle eg ønske eg var mann, så lenge ein har på seg dress slepp ein unna med det meste:shifty: ).

Kjole? Kort? Lang? Kva fargar må ein IKKJE bruke?

Vaneleg å bruke bunad? (likar IKKJE å skille meg ut, så ville fått noya om eg var einaste som kom i sånt)

osv...

Jeg var i et bryllup en gang der ei jente hadde tatt på seg en lysrosa ballkjole(nært hvit). For oss som ikke kjente eller hadde sett bruden enda kunne man lett trodd at hun var bruden. Hørte også mange som hvisket rundt om det. Og det var vel ikke helt heldig :rolleyes:Ellers har jeg også hørt at man helst skal unngå hvitt, svart og rødt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar!:)

Då har eg litt meir peiling på kva som kan funke og kva som er meir "nåja..." og definitvt fyfy.

Trur faktisk eg har ein kjole som eg likar godt å gå i, og som dekker krava (Hurra! Slipper handel!).

No føler eg meg mykje meir komfortabel med tanken på å skulle i bryllup, takk skal de ha!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk jo mye positiv oppmerksomhet ved et mer eller mindre kjent bryllup :D

pippa-middleton-bridesmaid-dress.jpg

tumblr_lzydixGoA11qehi5x.jpg

Men du er kanskje ikke brudepike...

Hahaha!:D Nei, eg nok ikkje brurepike (takk og lov!!). Dessuten er eit av mine krav at det skal kunne gå ann å GÅ i kjolen, ikkje berre trippe;) +at eg definitivt hadde valt ein ana farge enn kvitt, då eg er ein magnet når det kjem til søl og flekkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har eit dumt spørsmål til, dvs det verkar veldig dumt i allefall, når eg prøvar å formulere det:p

Eg er på jakt etter ny bikini, og ein eller anna gong i år såg eg ein bikini på forumet her inne som eg likte. Den hadde sånn fasong på trusa at det gikk ein saum langs rumpesprekka, og så var det sånne "rynker" ut frå den, sånn at trusa fulgde stumpen fint og fikk fint fram fasongen (gikk på ein måte litt opp i rumpesprekken). Haha, trur eg må være verdas dårlegaste til å forklare utsjånaden på kle:hilarious:

Dersom noken forstår kva eg meinar, så kjem spørsmålet: kva nettbutikk får ein kjøpt sånn bikini i? :pompous:

Helst så fort som råd, vil ha den før jul;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit dumt spørsmål til, dvs det verkar veldig dumt i allefall, når eg prøvar å formulere det:p

Eg er på jakt etter ny bikini, og ein eller anna gong i år såg eg ein bikini på forumet her inne som eg likte. Den hadde sånn fasong på trusa at det gikk ein saum langs rumpesprekka, og så var det sånne "rynker" ut frå den, sånn at trusa fulgde stumpen fint og fikk fint fram fasongen (gikk på ein måte litt opp i rumpesprekken). Haha, trur eg må være verdas dårlegaste til å forklare utsjånaden på kle:hilarious:

Dersom noken forstår kva eg meinar, så kjem spørsmålet: kva nettbutikk får ein kjøpt sånn bikini i? :pompous:

Helst så fort som råd, vil ha den før jul;)

De selger sånne på nelly.no :) Gå på badetøy og velg nelly sitt eget merke "wonderland", tror de har to forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg har en iPhone 5 - en kompisk byttet språket til japansk for kødd, men det er skiftet tilbake til Norsk. Etter det begynte appene mine å bli japanske - enten når jeg oppdaterer eller laster ned. Det skjer ikke med alle apper.

Jeg MÅ ha en app i morgen på treningen, og den ble japansk da jeg lastet den ned. HVORDAN stopper jeg dette? vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en iPhone 5 - en kompisk byttet språket til japansk for kødd, men det er skiftet tilbake til Norsk. Etter det begynte appene mine å bli japanske - enten når jeg oppdaterer eller laster ned. Det skjer ikke med alle apper.

Jeg MÅ ha en app i morgen på treningen, og den ble japansk da jeg lastet den ned. HVORDAN stopper jeg dette? vær så snill.

http://www.amobil.no/artikler/test-samsung-galaxy-s4/132897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...