Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Som regel, ved ettbeins, så handler det, utifra min erfaring, om at man fokuserer mer på å presse seg selv bakover enn at ræva skal kjøres oppover. En slags motsats mot at man føler at foten sklir vekk, og da legger trykk på foten og presser bak... Følte til en viss grad at jeg fikk det til bedre da jeg sikra foten mot veggen.

Ja, prøver å ikke skli på gulvet og fokusere på rumpa, men det er søren ikke lett noen ganger ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Vurderer lystgass, men er ikke sikker enda.

Greit å vurdere det, men kanskje greit å vite at det ikke er alle det virker på.

Jeg prøvde lystgass da jeg fikk datteren min, med null virkning. Trodde jeg kun fikk oksygen, så putta masken på babyfaren. Han fikk det koselig, og jeg fødet uten. Fikk i etterkant vite at slik var det for noen

Håper ikke dette ødela noe for deg o_O Jeg husker jeg følte at jeg godt kunne tenkt meg å vite det før jeg var på føden iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vurdere det, men kanskje greit å vite at det ikke er alle det virker på.

Jeg prøvde lystgass da jeg fikk datteren min, med null virkning. Trodde jeg kun fikk oksygen, så putta masken på babyfaren. Han fikk det koselig, og jeg fødet uten. Fikk i etterkant vite at slik var det for noen

Håper ikke dette ødela noe for deg o_O Jeg husker jeg følte at jeg godt kunne tenkt meg å vite det før jeg var på føden iallefall

Nei, greit å vite mulige utfall, er så mange som har så forskjellige erfaringer, så greit å få litt innsikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg lover at dette er dagens siste teite spm, men:

er det noen som har noen erfaringer med å bruke Cocosa i håret, som hårkur? Har hørt så mye om det, men har ikke tort å smøre det inn, tenk om det er skikkelig vanskelig å få ut og håret ender opp med å se skikkelig fett ut. Tenkte å teste det i morgen, men gidder ikke reise ut blandt folk hvis det ser ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg lover at dette er dagens siste teite spm, men:

er det noen som har noen erfaringer med å bruke Cocosa i håret, som hårkur? Har hørt så mye om det, men har ikke tort å smøre det inn, tenk om det er skikkelig vanskelig å få ut og håret ender opp med å se skikkelig fett ut. Tenkte å teste det i morgen, men gidder ikke reise ut blandt folk hvis det ser ut :p

kjæresten min bruker det stadig vekk! Det er visst veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg lover at dette er dagens siste teite spm, men:

er det noen som har noen erfaringer med å bruke Cocosa i håret, som hårkur? Har hørt så mye om det, men har ikke tort å smøre det inn, tenk om det er skikkelig vanskelig å få ut og håret ender opp med å se skikkelig fett ut. Tenkte å teste det i morgen, men gidder ikke reise ut blandt folk hvis det ser ut :p

Har ikke det, men du kan jo fortelle hvordan det ble?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Har ikke det, men du kan jo fortelle hvordan det ble?? :D

Ja, hvis det ble bra skal jeg si fra, men i morgen skal jeg i bursdag og vet ikke om jeg tør å prøve det hvis jeg ikke får flere bra tilbakemeldinger :p

kjæresten min bruker det stadig vekk! Det er visst veldig bra :)

Ja, du ser vel håret hennes temmelig ofte, så da kan du vel si om det ble bra eller ikke? :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Ja, hvis det ble bra skal jeg si fra, men i morgen skal jeg i bursdag og vet ikke om jeg tør å prøve det hvis jeg ikke får flere bra tilbakemeldinger :p

Ja, du ser vel håret hennes temmelig ofte, så da kan du vel si om det ble bra eller ikke? :p hehe

Hun er helt sykt nøye med håret hennes:) Og ja hun har kjempefint hår! Selv bruker jeg samme kokosoljen til å smøre meg i armhulene og mot brystet for å forhindre strekkmerker. Kan brukes til litt av hvert altså den kokosoljen! Hører den kan brukes til steking også(gjør det selv:ROFLMAO:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, skjønte hva du mente ;) Er bare vanskelig å skulle beskrive den smerten man føler når man skal bringe et lite menneske inn i denne verden, uansett hva slags annen smerte man har opplevd før i livet. Det kan liksom ikke beskrives for man vet ikke hva man skal sammenligne det med.

Nyresteiner skal visstnok være verre.

Et dumt spm til:

Hva gjør man feil hvis man ikke kjenner ettbeins glute bridge i rumpa, men mer forside\bakside lår? Gjelder forsåvidt all slags type glute bridge.

Hvordan føles tobensvarianten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre, men fortsatt ikke helt den kontakten jeg kunne hatt. Hadde ikke noe problemer med det før overhooode, så jeg aner ikke hva jeg gjør galt.

Kan være etbens er for tungt for deg. Kjør tobensvarianten til du får det til skikkelig godt. Så kan du gradvis gå over til ett ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å utforske beinstillingen - det kan hende at du må ha føttene nærmere rompa og kanskje ha de lenger fra hverandre (pass på at knærne ikke går innover under løftet). Press korsryggen ned i gulvet, slik at hele ryggen har kontakt. Stram rompa (om så ha hendene på rompa for å kjenne at du strammer musklene) og hold i 5sek på toppen. Gjør det 10 ganger, og på siste rep holder du i topp-posisjon så lenge som du klarer. Prøv det, og se? Jeg gjør det på denne måten, og det er eneste måte jeg får "kontakt" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeanMachine: Jeg har begynt å ta glute bridge i benpress-maskina jeg :p (Se bilde) Det føler jeg tar skikkelig! Tar også annenhver tå inn, tå ut. Svir, og trenger faktisk ikke mye vekt på. :)

Edit: 1571_leg_press_big_50096012e087c36927000072.jpg

Plasser bena dine på den gule plata, og ligg mer eller mindre på stolen (sett deg litt lenger frem), hold i håndtakene, og press så lang opp du klarer. Hold på toppen, gli sakte ned, men ikke helt ned på setet, og opp igjen.

Ja, det ser dumt ut. Men hvis det funker dritbra, og maskina er ledig ser jeg ingen spesiell grunn til å ikke bruke benpressmaskina til dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...