Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger vel strengt tatt ikke racket, men legger jo beslag på stanga. Er litt usikker på hvor og hvordan det er best å gjør det. Kom gjerne med tips:)

Okey, om dere bare har en stang så er det jo greit. Ofte er det flere stenger. Evt så finnes det jo kortere stenger også, Hvor mye vekt du bruker har jo også litt å si. Om det ikke er mye, så kan du bruke bare vektskiver på magen f.eks.

Men, om du har mange kg på stangen, og det bare er en stang der, så for all del. Bruk den. Om du må hipt. inne i racket det er en annen sak ;) (men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge det ikke er noen stang til å kjøre bøy med).

Okey, om dere bare har en stang så er det jo greit. Ofte er det flere stenger. Evt så finnes det jo kortere stenger også, Hvor mye vekt du bruker har jo også litt å si. Om det ikke er mye, så kan du bruke bare vektskiver på magen f.eks.

Men, om du har mange kg på stangen, og det bare er en stang der, så for all del. Bruk den. Om du må hipt. inne i racket det er en annen sak ;) (men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge det ikke er noen stang til å kjøre bøy med).

Kan jo hende hu okkuperer for de som vil curle med hantler.

Annonse

sliter med grepe på mark når jeg skal ta 150kg noen tips? får den opp men mister den. Å det gjør meg sykt sint :). 140 går lett

Først har du magnesium. Så har du alternert grep, etter det har du hookgrep og til slutt har du drareimer.

Gradert etter mengden støtte de gir. Hansker teller ikke,med mindre de matcher veska di.

For trening av grepet, prøv farmer walks? Ta en tung manual i hver hånd,og gå så lenge du klarer. Evt legg inn økter med lav belastning og mye volum,så underarmene får kjørt seg hardt. Eller bare løft opp og hold i 15-20-30 sek på toppen og slipp.

Utover dette kan du jo prøve å investere i en Captains of Crush? Evt løfte vektskiver mellom tommel og pekefinger?

Først har du magnesium. Så har du alternert grep, etter det har du hookgrep og til slutt har du drareimer.

Gradert etter mengden støtte de gir. Hansker teller ikke,med mindre de matcher veska di.

For trening av grepet, prøv farmer walks? Ta en tung manual i hver hånd,og gå så lenge du klarer. Evt legg inn økter med lav belastning og mye volum,så underarmene får kjørt seg hardt. Eller bare løft opp og hold i 15-20-30 sek på toppen og slipp.

Utover dette kan du jo prøve å investere i en Captains of Crush? Evt løfte vektskiver mellom tommel og pekefinger?

takk for svaret :-) sette pris på det. Skal prøve det ut :-)

Annonse

hei,jeg bare lurere på noe.

vis man tatoverer seg i tidlig alder (17,18 år) på skulderen,middels stor tatovering som starter på skulderen og går litt nedover armen (tribal) vil denne da strekke seg og bli stygg vis man fortsetter og bygge muskler videre i livet?

Jeg har fått ganske mye større rygg og generelt kropp siden jeg begynte å trene, men de to tatoveringene som sikkert burde vært strukket er de på ryggen... Og de er sikkert det, men om de er det så går det ihvertfall ikke an å se.

Det er et stund til jeg skal reise/på trip, men jeg og gutta skal til Trysil for nyttårsaften i år. Jeg ville bare ligge i forveien i forhold til kunnskap angående ulike treningsapperater som er lett å ta med på ferie/turer. Jeg skal kjøpe først og fremst hoppetau og elastisk-treningsstrikk men jeg har null peiling på hva som tilsvarer gode kvaliteter for begge gjenstander. Så jeg lurte på om noen hadde anbefalinger for hoppetau og abilicia-strikk/fitness band etc

Det er et stund til jeg skal reise/på trip, men jeg og gutta skal til Trysil for nyttårsaften i år. Jeg ville bare ligge i forveien i forhold til kunnskap angående ulike treningsapperater som er lett å ta med på ferie/turer. Jeg skal kjøpe først og fremst hoppetau og elastisk-treningsstrikk men jeg har null peiling på hva som tilsvarer gode kvaliteter for begge gjenstander. Så jeg lurte på om noen hadde anbefalinger for hoppetau og abilicia-strikk/fitness band etc

Hvis du bare skal bort i et par dager; klarer du virkelig å feste så hardt at du trenger å trene for å ikke dette helt av ? Hoppetau kommer man langt med, men på nyttårsaften skal man jo chille med venner, spise god mat, drikke, sjarmere damer og råkline med de ved midnatt?

Trysil?

Bortover og nedoverski.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...