Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det jeg som er merkelig siden jeg ikke finner noen spesiell motivasjon i alle disse fit-inspo-bildene med muskuløse jenter som har sixpack og guns til overarmer?

Dette er mer skrekk og advarsel for meg :p

Er ikke det som inspirerer meg ihvertfall, der alt for glansa og overfladiske, stort sett med jævla kleine tekster...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang overtrent n stuff.. Hvis du våkner opp med motvilje mot alt, eller leiter etter unnskyldninger(oftest relatert til skole og jobb), og du bare føler deg rævva, kanskje bare rar, kanskje vondt, influensa-ish.. Vel, du trenger ikke være karriærekvinne eller politiker(Bondevik:P) for å være utbrennt... Noe så enkelt kan jo skje den beste?

Noen dagers hvile kan gjøre underverker for de fleste!:joyful: Når som helst egentlig.. Noen venter til de treffer veggen først, no good:sour:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir man tykk av å spise en avocado hver dag?

Ikke hvis det er det eneste du spiser i løpet av dagen ;)

Men fra spøk til revolver, avokadoen må nok ses i sammenheng med det totale matinntaket (og energiforbruket) ditt før man kan svare på noe sånt. Men det bør også nevnes at avokadoen (selvom den er relativt energitett) gir deg bra fett du med fordel kan gjøre "plass" til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil færre, større måltider føre til at magesekken utvider seg?

Fra en lekmanns synspunkt så høres det ikke logisk ut. Magesekken er jo en muskel, faktisk tre lag med muskler, og har som oppgave å elte maten rundt mens den tilsetter førdøyelsesvæsker etc.

Færre, større måltider vil jo tvert imot være å regne som styrketrening? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det sånn at enkelte personer tviler på informasjonen en person kommer med pga alder?

I det siste så har jeg merket at personer synes at det jeg sier er irrelevant fordi jeg er 16 år.

Kan hende det blir en slags omvendt argumentasjon-fra-erfaring, altså, folk flest har en tendens til å sette likhetstegn mellom kvantitativ erfaring og "han må vite hva han driver med", litt på samme måte som at folk flest som trener antar at den største duden på gymmet,eller den personen som har drevet med noe lengst er den som har mest peiling(i motsetning til den som har drevet med noe best); og i ditt tilfelle at din "unge" alder får folk til å tenke noe ala at "han som er så ung kan umulig vite hva han driver med"?

En får trøste seg med at det er ikke alderen som avgjør om man har rett eller feil, men hva man faktisk sier, og at en dag kommer de som er uenige med deg til å innse at de tok feil,og at en 16åring viste bedre enn de;)

men seff, jeg vet ingenting om psykologi eller denslags da,såeh fullt mulig at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...