Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

At lyset flimrer slik du beskriver det, lukter veldig dynamotrøbbel (dårlig lading). Du finner jo fort utav det om du lader med en batterilader.

Okei, lar mannen ta seg av det når han kommer hjem, aner ikke om eller hvor vi har batterilader uansett :p Men takk for tips, jeg tenker jo alltid det verste når bilen ikke vil starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg har ett teknisk spørsmål.

Jeg har en snøfreser. Det snør. Mye. Og faenskapet vil ikke starte. Jeg har hatt ny bensin + kondensfjerner på saken. Den starter fortsatt ikke. Og nå lurer jeg faktisk på om det er noe så blondt som at den ikke står i startposisjon. Dere skjønner, jeg tok ut nøkkelen av den siden den sto ute en periode. Jeg mener også at den var vridd til å stå på start og ikke stopp, og nå passer ikke nøkkelen i nøkkeldingsen!!! Har prøvd alle tre nøklene og de går ikke i nøkkelhullet.

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har ett teknisk spørsmål.

Jeg har en snøfreser. Det snør. Mye. Og faenskapet vil ikke starte. Jeg har hatt ny bensin + kondensfjerner på saken. Den starter fortsatt ikke. Og nå lurer jeg faktisk på om det er noe så blondt som at den ikke står i startposisjon. Dere skjønner, jeg tok ut nøkkelen av den siden den sto ute en periode. Jeg mener også at den var vridd til å stå på start og ikke stopp, og nå passer ikke nøkkelen i nøkkeldingsen!!! Har prøvd alle tre nøklene og de går ikke i nøkkelhullet.

Hva skal man gjøre?

Call boyfriend? :roflmao: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant som reklamen sier at 1 skive med makrell i tomat dekker daglig behov for omega-3?

Sannheten er vel nærmere "en boks" enn "en skive" når innholdet er 3g per 100g, uten at jeg vet noe om EPA/DHA forholdet for makrell i tomat. Jeg tar heller en skje fiskeolje.

Denne testen gir etter min mening et bra innblikk i næringskvaliteten på de forskjellige produktene som er tilgjengelige.

BraMat tester fiskeålegg på boks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er vel nærmere "en boks" enn "en skive" når innholdet er 3g per 100g, uten at jeg vet noe om EPA/DHA forholdet for makrell i tomat. Jeg tar heller en skje fiskeolje.

Denne testen gir etter min mening et bra innblikk i næringskvaliteten på de forskjellige produktene som er tilgjengelige.

BraMat tester fiskeålegg på boks

Okei da kommer spm nr 2, har de lov til å reklamere med at en skive dekker ditt dagsbehov om dette ikke er tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer "Skive" ;)

De har jo en helt vanlig skive i reklamen, men ser ikke ut til at de har en hel boks på den da :p men ville kanskje ødelagt reklamen dems litt med "en skive, eller to, eller tre, kommer ann på dosering makrell i tomat pr skive en gitt person trives med, dekker ditt dagsbehov for omega 3!". Men synes ærlig talt de burde si hvor mange gram som faktisk dekker behoved da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo en helt vanlig skive i reklamen, men ser ikke ut til at de har en hel boks på den da :p men ville kanskje ødelagt reklamen dems litt med "en skive, eller to, eller tre, kommer ann på dosering makrell i tomat pr skive en gitt person trives med, dekker ditt dagsbehov for omega 3!". Men synes ærlig talt de burde si hvor mange gram som faktisk dekker behoved da :p

Ser helt klart den :)

Jeg tenker mer på at jeg i tillegg får i meg en spiseskje sukker. Trenger jeg en ekstra spiseskje sukker i kostholdet mitt? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...