Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Disse skal være veldig gode. Selv liker jeg foreløbig best å ta knebøy i sokkelesten.

Power Perfect II, White - Gymgrossisten : Kosttilskuddet Protein Whey-80 Gainer Pro Trening Kreatin finner du hos Gymgrossisten™

[ATTACH]41574[/ATTACH]

Benytter nå disse, og angrer ikke ET SEKUND! Bøyen er en helt annen verden, og jeg lurer litt på hvordan jeg klarte meg før. :p De passer godt til min smale fot og liker størrelsesoppdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har nettopp kjøpt meg disse, som er adidas sine nye "billig"-styrkeløftsko, en oppgradering av power perfect 2:

$T2eC16JHJG!E9nm3pm,SBQeYjgdNGw~~60_35.JPG

Fra eastbay.com

For de som ikke vil ha så oppbygde sko som de fra Do-win og Mizuna, så er de et fint alternativ

Prisen ble mellom 800-900kr, så man sparer 5-600kr i forhold til om man kjøper power perfect 2 fra norske nettsteder.

Finnes i 5 andre farger-kombinasjoner, også, for de som er opptatt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Noen som har erfaring med Reebok sko? Disse: Reebok CrossFit Oly

Har mulighet til å få de svært bilig gjennom jobben. Blir mitt 2. par med vektløftersko så når jeg først skal ha noen nå vil jeg kjøpe kvalitet så pris er forsåvidt ikke så viktig. Står mellom disse reebok skoene til en svært billig penge og Nike Romaleos og Adidas AdiPower kjøpt fra rogue.

Er det noen forskjell fra de reine vektløfterskoene til Crossfit Oly skoen til reebok? Mykere fremme på skoen?

Skal brukes til styrkeløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt meg disse, som er adidas sine nye "billig"-styrkeløftsko, en oppgradering av power perfect 2

Hvor har du det fra at dette er en oppgradering fra power perfect 2? For meg ser det heller ut som en ny innstegsmodell til lavere pris.

Power perfect 2 koster forresten 1199,- fra magshop.no for de som er på leting etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra at dette er en oppgradering fra power perfect 2? For meg ser det heller ut som en ny innstegsmodell til lavere pris.

Power perfect 2 koster forresten 1199,- fra magshop.no for de som er på leting etter den.

Det husker jeg ikke i farten, og jeg greier ikke helt å finne det igjen.

Men.. Jeg tror nok det blir feil å kalle det en oppgradering, som i at den er bedre, for det er den nok ikke.

Jeg kan sjekke litt mer å komme tilbake til det etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp kjøpt meg disse, som er adidas sine nye "billig"-styrkeløftsko, en oppgradering av power perfect 2:

Fra eastbay.com

For de som ikke vil ha så oppbygde sko som de fra Do-win og Mizuna, så er de et fint alternativ

Prisen ble mellom 800-900kr, så man sparer 5-600kr i forhold til om man kjøper power perfect 2 fra norske nettsteder.

Finnes i 5 andre farger-kombinasjoner, også, for de som er opptatt av det.

Passet skoene bra, hvordan valgte du str.?

Er så redd jeg velger feil og må stresse med retur.

Hvor mye ekstra kostnader måtte du betale i tillegg til prisen på skoen(90$)?

Finnes det noen butikker i Norge/England hvor man kan gå prøve noen vektløfting sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet skoene bra, hvordan valgte du str.?

Er så redd jeg velger feil og må stresse med retur.

Hvor mye ekstra kostnader måtte du betale i tillegg til prisen på skoen(90$)?

Finnes det noen butikker i Norge/England hvor man kan gå prøve noen vektløfting sko?

Skoene passer veldig bra. Tror du trykt kan kjøpe din vanlige størrelse i disse. Bruker du 43 i adidas til vanlig, kjøper du det.

De er kanskje litt smale da? Så hvis du har mega-brei fot så er de kanskje ikke topp.

Jeg måtte betale 160,- ekstra. Usikker for hva egentlig. Så alt i alt, ble det rundt 850,- mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...