Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å bestemme meg mellom disse to jeg og nå!

"Marksjefen" på Stamina anbefaler sterk Nike skoa men andre er veldig fornøyd med Adidas

Sjekket denne

men får fremdeles ikke helt bestemt meg, mye fordi jeg har lyst på Nike skoa :D

Noen meninger og erfaringer fra andre?

Om du har lyst på Nike skona, så hadde jeg gått for de. Har selv bestilt Adidas Adipower og jeg sto med samme vinkling som deg. Jeg var usikker, men likte adidas sine best. Ble også lagt litt vekt på at de er tightere enn Nike sine da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vurderer å kjøpe meg en av disse to:

Strength Shop Impalas - Weightlifting Shoes

Lions - Weightifting Shoes

Problemet er at jeg ikke ser hva som er forskjellen på de, utenom designet. Produktbeskrivelsen er helt lik på begge, så jeg lurer på om det kanskje ikke er noen annen forskjell? Eller er det jeg antar er design-forskjell faktisk av funskjonell betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) , da kan jeg omformulere litt: Er det noen fysiske butikker i Osloområdet som fører Reebok eller andre vektløftersko? Jeg vil gjerne ha muligheten til å prøve skoene før jeg kjøper.

X-life.no selger Reebok CrossFit Oly :) De holder vel til i Drammen, om jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-life.no selger Reebok CrossFit Oly :) De holder vel til i Drammen, om jeg ikke tar helt feil?

Det stemmer, men de utsolgt på min størrelse! :)

De venter å få inn årets kolleksjon av Crossfit Oly i juli eller august. Jeg har ikke så øyst til å kjøpe så stive/stabile sko uten å prøve dem først, så jeg har tenkt å ta en tur til Drammen når de kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men de utsolgt på min størrelse! :)

De venter å få inn årets kolleksjon av Crossfit Oly i juli eller august. Jeg har ikke så øyst til å kjøpe så stive/stabile sko uten å prøve dem først, så jeg har tenkt å ta en tur til Drammen når de kommer inn.

Da er det nok greit å vente :) Jeg var så heldig å få kjøpt mine da jeg var på Regionals i Danmark, så fikk heldigvis prøvd dem først. Kjøpte i str 38.5 og de sitter som støpt! Har samme størrelse i mine andre sko fra Reebok og varierer ellers mellom 38 og 39 i sko, så vil si at ut fra min erfaring er de ganske normale i størrelsen. Men uansett greit å vente så man får prøvd dem først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse på størrelsen? Jeg bruker vanligvis 44-45. Bestille som 44 eller 45? :)

Fikk mine adipower 2012 fra USA i går (1200kr, ingen toll og moms siden den ble fraktet i kofferten til en person). Bestilte samme størrelse som jeg bruker i adidas fritidssko, og de er akkurat like store. Det enkle rådet er å dra på en butikk og prøve adidas fritidssko, og kjøpe samme størrelse. Adidas er små i størrelse. Jeg bruker vanligvis 44 i sko, men måtte opp på 45 1/3 i adidas. Det samme gjelder nike, der må jeg også opp minst en str i forhold til vanlige sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine adipower 2012 fra USA i går (1200kr, ingen toll og moms siden den ble fraktet i kofferten til en person). Bestilte samme størrelse som jeg bruker i adidas fritidssko, og de er akkurat like store. Det enkle rådet er å dra på en butikk og prøve adidas fritidssko, og kjøpe samme størrelse. Adidas er små i størrelse. Jeg bruker vanligvis 44 i sko, men måtte opp på 45 1/3 i adidas. Det samme gjelder nike, der må jeg også opp minst en str i forhold til vanlige sko.

Jeg kjøpte også Adipower str 45 1/3 og de sitter perfekt. Fikk prøve noen på 44 2/3 før jeg kjøpte, men syntes de var litt trange. Bruker vanligvis mellom 44 og 45 så de er helt klart litt små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...