Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skoene passer veldig bra. Tror du trykt kan kjøpe din vanlige størrelse i disse. Bruker du 43 i adidas til vanlig, kjøper du det.

De er kanskje litt smale da? Så hvis du har mega-brei fot så er de kanskje ikke topp.

Jeg måtte betale 160,- ekstra. Usikker for hva egentlig. Så alt i alt, ble det rundt 850,- mener jeg...

Bruker 44-45 til vanlig i adidas bryte sko og boksing. Mulig jeg må vurdere Nike Romaleos, fra det jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt meg disse, som er adidas sine nye "billig"-styrkeløftsko, en oppgradering av power perfect 2:

$T2eC16JHJG!E9nm3pm,SBQeYjgdNGw~~60_35.JPG

Fra eastbay.com

For de som ikke vil ha så oppbygde sko som de fra Do-win og Mizuna, så er de et fint alternativ

Prisen ble mellom 800-900kr, så man sparer 5-600kr i forhold til om man kjøper power perfect 2 fra norske nettsteder.

Finnes i 5 andre farger-kombinasjoner, også, for de som er opptatt av det.

Vurderer de sterkt selv. Hvordan synes du de er, nå som du har prøvd dem litt? Og er den veldig stive over tærne (typ så stive at de vil være en ulempe hvis du skal utføre en split etc)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer de sterkt selv. Hvordan synes du de er, nå som du har prøvd dem litt? Og er den veldig stive over tærne (typ så stive at de vil være en ulempe hvis du skal utføre en split etc)?

Jeg er veldig fornøyd.

Om de er stive over tærne er ikke noe jeg har tenkt over, egentlig.

Om du har noen du kjenner som har Power Perfect 2, så er formen og utførelsen veldig lik, om ikke identisk med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd.

Om de er stive over tærne er ikke noe jeg har tenkt over, egentlig.

Om du har noen du kjenner som har Power Perfect 2, så er formen og utførelsen veldig lik, om ikke identisk med de...

Kan få lov å teste mine, dersom du er litt usikker på kjøpet Andy :)

Har PPII 0.75 eller 0,6 hæl, veit dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PPII 0.75 eller 0,6 hæl, veit dere det?

These are my first pair. A friend who wears the same size has the powerlifts which is geared towards crossfit and replaces this model. They are identical except the heel height. The effect heel height from the forefoot is 0.75" as opposed to the 0.6".

Hva han mener med, "geared toward crossfit", skjønner jeg ikke helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

These are my first pair. A friend who wears the same size has the powerlifts which is geared towards crossfit and replaces this model. They are identical except the heel height. The effect heel height from the forefoot is 0.75" as opposed to the 0.6".

Hva han mener med, "geared toward crossfit", skjønner jeg ikke helt

Aha. Takk! Mener å ha lest at de er litt lettere og enklere for at de skal kunne brukes i crossfit (andre øvelser) hvor det er en fordel at de er lettere, og behovet for like solide sko ikke er like sterkt i CF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg bruker Nike air 5.0. Litt tykkere i sålen enn 3.0. Personligtreneren på treningssenteret jeg trener på mente at mine sko var bedre å bruke enn min kjære sine. Som har litt tykkere såle, og som tar knebøy barfot. Så! Jeg elsker mine sko, lette og smidig. Men lett for å få litt ustabilitet i dem skoene jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Nike air 5.0. Litt tykkere i sålen enn 3.0. Personligtreneren på treningssenteret jeg trener på mente at mine sko var bedre å bruke enn min kjære sine. Som har litt tykkere såle, og som tar knebøy barfot. Så! Jeg elsker mine sko, lette og smidig. Men lett for å få litt ustabilitet i dem skoene jeg bruker.

Vil i alle fall anbefale deg å ta de av ved øvelser som setter store krav til stabilitet, som knebøy, markløft og utfall :)

Selv har jeg Adidas Power Perfect 2 og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor mange som mener at joggesko er "beste sko til knebøy". Om du har hørt en PT eller en venn si det er bra - uansett hvor flinke de sier de er, det er feil. Joggesko blir aldri BESTE sko til knebøy. Slutt å anbefal det.

At du eller noen du kjenner synes det er behagelig eller ålreit eller noe annet fjas er ikke gyldig som argumentasjon da du åpenbart ikke aner noe om tema.

Prøvde å beherske meg her så håper poenget kom frem innimellom all sytingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...