Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Er det å anbefale og bestille Adidas Adipower weightlifting shoe fra Eastbay vs Footway.no? Er jo rundt 1000 kroner og spare hvis man ikke ser på ekstra utgifter som toll.

Jeg fikk ingen fortolling på mine Adipower :) Eneste er vel moms, men det har jeg enda ikke mottatt noe på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det å anbefale og bestille Adidas Adipower weightlifting shoe fra Eastbay vs Footway.no? Er jo rundt 1000 kroner og spare hvis man ikke ser på ekstra utgifter som toll.

Jeg handler konsevent ikke på fullpris på sports- og friluftsutstyr i Norge. Handler for 30-40 000kr pr år, og omtrent alt i utlandet eller på minimum 25% rabatt i Norge. De har så store marginer på det meste, at det er tull å kjøpe på fullpris. Når man ser på hva man sparer på Adipower selv med frakt og moms blir det litt unødvendig å betale fullpris dersom man vet hvilken størrelse man vil ha. Men dette er kun min mening, folk har ulike grunner til å gjøre ulike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Angrer på kjøp av Nike Romaleos 2, funker ikkje i knebøy for min del :( Tilbake til flate sko!

Eineste de er greie til dog er frontbøy..

Kommer til å prøve disse når de kommer:

Trur eg og må satse på flate vektløftersko. Har funne ut at for meg så funker ikkje oppbygd hel på vanlig knebøy. Då havna eg lett frampå og det blir vondt i knea og tyngre. Med flate sko vart det en anna verden. Bedre kontakt i rumpe og mindre vondt i kne, samt lettare å løfte. Dybden var like bra og. Men på frontbøy er opphøgd hel genialt syns eg. Då klara eg å gå djupare og får god kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...