Gå til innhold

Mathiasfjellheim

Medlemmer
  • Innholdsteller

    178
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Mathiasfjellheim

  1. Er vell ikke rart at dem ikke vill innrømme doping som er ulovlig heller da?
  2. Dennis James lasted nylig opp dette bildet av Baito Abbaspour, ser ut som en god konkurent til Lewis framover?
  3. 19-21 September for å være nøytaktig! Da blir det debut:D
  4. For at det selger til det syvende å sist! sånn er det bare..
  5. Er jo garantert bare gjort til i filmen hun er ikke sånn på trening, det kan jeg skrive under på.
  6. Too much hate in this tread! La nå bikini jentene gå i korte shorts da:love:
  7. Russian classic bodybuilding genetics.. Viktor Simkin!
  8. Uten å starte en for stor diskusjon om doping hos fitness utøvere, er nok desverre doping dær som i alle andre grener og idretter, for min del blir det en mye bedre følelse å kunne vinne over noen som har brukt dop når man sjølv er rein
  9. http://www.youtube.com/watch?v=vfxqRpu_YoI Frank Zane, aesthetics på sitt beste !
  10. Tror egentlig ikke det har med om dem faktisk klare det eller ikke, er den syke LATE innstillingen folk har fått! Dimmiterte sjølv i fjor sommer å var sjokkert over enkelte soldater! Grandis, potetgul å data var hverdagen utenom tjeneste!
  11. Trener både armer og legger 2 ganger over 8 dager, er jeg en bro nå?o-o
  12. 10 x 10 i knebøy med 100kg, som var min 1RM for 1 år siden , masse champis trykko-o!
  13. Hei! Har lyst å hive meg på litt styrkeløft i vinter, å har hørt mye bra om frekvens trening over 5-6 dager i uken med knebøy, mark å benk osv. Er dette å finne noen plasser eller noen andre styrkeløft baserte programmet som går over 5-6 dager i uken? Føler 3 dager med dietmar kan bli litt kjedelig, når jeg er vant til 5-6 dager med trening på gymmet, trener forøvrig PHAT nå.
  14. Mitt treningsprogram Jeg som mange andre startet med bryst og biceps everyday rutinen, har nå vært innom 531, phat, fullkropp 3 gang i uken osv. Her er en grov oversikt, har en progresjon plan for alle øvelser, går mye i RPE metoden. Regner med en 14 uker på dette, før jeg bytter over til et styrkeløft basert program. Mandag - Overkropp, hypertrofi Skrå manualer 4-6 x 6-10 Stangroing/tbar 3 x 6-10 Militærpress 2-3 x 6-10 Sittende roing/hammerstrength 3 x 10-15 Kabel flyes3 x 10-14 Triceps extendion3 x 10-14 Biceps curls3 x 10-14 Tirsdag - Bein, tungt Knebøy 3-5 x 3-5 Sum
×
×
  • Opprett ny...