Gå til innhold

Sko til styrkeløft


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte meg akkurat de skone for et par dager siden! Hvordan er de å bøye i? Solide og gode? Osv osv :)

Veldig bra! Hovedgrunnen til jeg kjøpte de var for å bøye med de. Bøya før med Do-Wins v.løftersko med høy hæl, men jeg bøyer med ganske lav stangplassering så jeg like minimalt med hæl. Også er det god ankelstøtte når man snører de skikkelig + at jeg har hatt de i 1,5 år og det synes knapt på de at de er brukt. Storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hmnei, det ante meg. Finnes det en god kombisko som ikke ser dust ut på mølla? Jeg er ei gammel dame som har knirkete knær, de trenger godt med bevegelse for å bli varme. Dessverre er styrken i beina ikke videre å skryte av, så jeg trenger all den hjelp jeg kan få i knebøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmnei, det ante meg. Finnes det en god kombisko som ikke ser dust ut på mølla? Jeg er ei gammel dame som har knirkete knær, de trenger godt med bevegelse for å bli varme. Dessverre er styrken i beina ikke videre å skryte av, så jeg trenger all den hjelp jeg kan få i knebøy!

Knirkete knær har mer godt av squat to stand, knebøy med strikk, warrior lunges, monsterwalk, sandsekkgåing, goblet squat, kroppsvektsquat, etbeins strake markløft og ... enn løping på en mølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Noe av) det der tar jeg jo etter min lille rusletur på mølla. Mølla er finfin. Kan jo ikke bli helt hardcore før jeg løfter egen kroppsvekt i bøy. :p

Men, poenget mitt var - jeg er jo strengt tatt en hobbymosjonist - men jeg liker å ha bra utstyr, og føler i tillegg at hvis sko kan hjelpe meg i knebøy, så er det verdt å investere i. Dessverre er jeg lat, så en kombisko hadde vært gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Noe av) det der tar jeg jo etter min lille rusletur på mølla. Mølla er finfin. Kan jo ikke bli helt hardcore før jeg løfter egen kroppsvekt i bøy. :p

Men, poenget mitt var - jeg er jo strengt tatt en hobbymosjonist - men jeg liker å ha bra utstyr, og føler i tillegg at hvis sko kan hjelpe meg i knebøy, så er det verdt å investere i. Dessverre er jeg lat, så en kombisko hadde vært gull.

Beste kombiskoen er nok vibram fivefingers. Du får ikke oppbøyde sko som egner seg til å løpe på mølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har fått beskjed av naprapat å ta en pause fra knebøy en stund. Grunnen er smerter i ryggen, og tror de kommer av at jeg vipper framover når jeg er dypt i dype knebøy. Kan løftesko være med på å hjelpe på dette problemet? Prøvde Nike Romaleos 2 av en på gymmet idag, og det kjentes veldig bra å ta bøy i dem. Titter nå på Nike Romaleos 2 eller Adidas Power Perfect II. Hva burde man velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed av naprapat å ta en pause fra knebøy en stund. Grunnen er smerter i ryggen, og tror de kommer av at jeg vipper framover når jeg er dypt i dype knebøy. Kan løftesko være med på å hjelpe på dette problemet? Prøvde Nike Romaleos 2 av en på gymmet idag, og det kjentes veldig bra å ta bøy i dem. Titter nå på Nike Romaleos 2 eller Adidas Power Perfect II. Hva burde man velge?

Hva smertene i ryggen kommer av og om det vil hjelpe kan nok ingen her si noenting om.

Ang. skoene ville jeg kjøpt de jeg synes var finest til en pris man selv synes er innenfor. Begge typene er mer enn gode nok og det finnes også rimeligere varianter som også er kjempefine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...