Gå til innhold

fitnessme

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om fitnessme

  • Rang
    Nykommer

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.fitnessme.blogg.no
  1. Joker på Nesodden (Fjellstrand), her kjøpt der før:)
  2. D vitamin er ikke så nødvendig om sommeren som om vinteren, siden da får du en del gjennom sola Selv bruker jeg selolje, sink og c-vitamin, magnesium og d-vitamin. Anbefalder at du tar sink for sterkere negler, hår ol.
  3. Uff, er vist flere som mener man bør trene etter stjernetegnet sitt ... hva tenker de med? Tren etter ditt stjernetegn! - Woman.no
  4. Noen ganger blir jeg flau på vennene mine sine vegner...: Jeg sitter å spiser en kyllingsalat, såå...Venn: "Hæ, spiser du kjøtt!?! Jeg trodde du var sunn jeg..." Jeg: "Tuller du? Kjøtt er da sunt! " Venn: "Hahaha, nei det er det vel ikke!!" Jeg blir stille.... Også ting som jeg gjentatte ganger har fått høre, men nå skjønner at bare er å overse...: -"Du trenger ikke å trene, du er jo allerede tynn" -"Hvorfår spiser du sunt, når du har fin kropp?!?" ...
  5. bruk det dere vil, så lenge dere føler dere fine og det er behagelig så trener dere nok best - ikke bry dere så mye om andres meninger
  6. Så sant, er selv heller ikke på noen diett - men spiser ikke slik til hverdags heller Var også min først Atkins bar - enda noe nytt jeg sikkert kommer til å bli avhengig av, hehe :whistling:
  7. Sukrin Kjøtt Grønnsaker Havregryn Kesam
  8. "Protein er bare for de som trener" "Hæ, er ikke hvitt brød (ala hvit baguette) sunt?!?!"
  9. Teller det vel egentlig ikke som synd, siden har jeg lyst har jeg lov menmen.. Spaghetti (telles det? pleier aldri å spise det hvertfall) Yogurtnøtter Atkins Crispy Milk Chocolate bar Please yoghurtis, med smak av bringebær og sjokolade Sjokoladekjeks :whistling:
  10. Uff, savner også "aunty red". Var nede i 41kg så ikke rar jeg mistet mensen, men håper den kommer tilbake nå snart ettersom jeg har gått en del opp igjen Fint at du har et veldig realistisk mål da, det tror jeg du skal greie
  11. Vekt: rundt 46kg Høyde: 155-156cm Mitt mål er å opprettholde vekta men når jeg blir høyere vil jeg selvfølgelig gå opp i vekt da Ellers vil jeg gjerne bygge mer muskelmasse og gå litt ned i fettprosent, eller bare bygge muskelmasse med samme fettprosent - da må jeg i så fall øke vekt... Men har vert nede i 41kg med samme høyde som nå og jeg kan love at jeg har mye finere kropp nå - med litt mer fett og muskler. Så vil holde samme vekt eller evt. gå opp et par kg
  12. Ikke vær redd for å trene bein! Jeg syns du bør kombinere trening og et godt kosthold, så mister du ikke så mye muskelmasse ved å gå ned i vekt som du gjør om du ikke trener Men tror helt ærlig at du ikke kan ha så store lår siden du har en fin vekt i forhold til høyde
  13. Hei! Jeg ønsker mest å fokusere på musklaturen i rumpe og mage, men vil vedlikeholde resten av kroppen. For tiden tiden deler jeg opp kroppen slik: rumpe og bein - mage, rygg, armer, skuldre og bryst. Jeg trener annen hver gang dette, alt fra 4-7 økter i uka. Trener også litt kardio før hver styrkeøkt, i form av blandt annet sykling, dans, løping, rask gange og jogging. Noen som kan være til hjelp? Hvordan bør jeg dele opp kroppen hvis jeg vil få best effekt på mage og rumpe, men vedlikeholde resten av kroppen? På forhånd takk
×
×
  • Opprett ny...