Gå til innhold

KristineT

Medlemmer
  • Innholdsteller

    60
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Men er det kun når det er lette vekter? Kan jeg har skumpølsen på med tyngre vekter? Får så sykt vondt i nakken/skuldrene...
  2. Jeg gjør akkurat det samme Har studert gode tøyeøvelser som jeg gjør før knebøy og føler at de har fungert litt, men ikke nok... Jeg får vel bare øve videre da, og tøye tøye tøye
  3. Bruker den hver gang før knebøy nå, men selv når jeg bøyer meg i goblet squat kommer jeg ikke langt nok ned til at albuene kommer mellom knærne engang! Sliter veldig i den øvelsen og...
  4. Beklager at det tok så lang tid, men er her video fra når jeg gjør knebøy forfra: Siden jeg kun øvde med stanga i dag prøvde jeg å gå med rompa nedenfor knærne, men det virker håpløst! Skulle jeg klare å komme meg så langt ned måtte jeg bøye meg frem og bøye hele ryggen, og det går jo ikke så bra med tyngre vekter.... Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å klare å komme med rumpa under knehøyden
  5. Må bare si at jeg elsker fitnessbloggen! Alt jeg har trengt hjelp til har jeg fått svar på, og mange svar også! Det er så utrolig kule mennesker her inne, tusen takk for all hjelpen deres hittil i denne tråden! :thumbsup: Skulle virkelig ønske jeg kunne være med på det møtet for fitnessbloggere (det var snakk om et møte, sant? Eller er jeg helt på bærtur nå... Så bare en overskrift på facebook!)
  6. Oj, takk for tips! Jeg har bena noe lignende slik du fortalte, og jeg liker også å ha stanga høyt (godt opp mot nakken). Skal fortsette å øve med det med ryggen og rumpa!
  7. Skal jeg ordentlig langt ned må jeg bøye ryggen mye, men den butt-winken du snakker om har jeg prøvd å få bort men hvis det ikke er krise så kan jeg prøve å gå lengre ned
  8. Går for lavt? Skjønte ikke helt den der siste setningen, jeg ser ikke at stangen beveger seg så mye? Men jeg vet jeg bøyer meg mye fram med overkroppen, men det er slik jeg gjør for å komme meg ned i det hele tatt!
  9. Jeg skal komme med en video til i morgen kanskje, med video forfra! Trenger virkelig tips om hvordan å komme lengre ned! Det er som jeg sier, hvis jeg setter meg på huk og skal få ræva nedenfor knehøyden så må jeg krumme ryggen utover Det jeg kan si er at jeg står veldig bredt med bena for å komme så langt ned som jeg gjør nå, i tillegg så står jeg med tærne litt ut på skrå (utover). Men jeg skal prøve å få filmet i morgen!
  10. Takk! Da jeg kom hjem så fant jeg en ny artikkel på fitnessbloggen som viste hvor høyt man skulle være med rumpa, så da jeg så min egen video skjønte jeg jo at det var mer knebøy enn markløft jeg drev på med
  11. Takk for all hjelp! Når det gjelder knebøyen så kommer jeg som sagt lengre ned nå utn å krumme ryggen, så det er en forbedring! Så jeg holder på og øver mye for å klar å komme lengre neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!
  12. Greit, skal prøve å få den lastet opp ett annet sted!
  13. Positive og negative kommentarer Hei! Jeg har drevet med styrketrening en stund (ca. 2 år) og har endelig bestemt meg for å starte med markløft. Jeg har satt meg godt inn i øvelsen gjennom nett og blant annet denne artikkelen: Markløft - hvorfor og hvordan - Fitnessbloggen. Veldig bra artikkel! Grunnen til at jeg kun bruker meg selv, artikler, videoer og så klart fitnessbloggen er at de som jobber ved mitt treningssenter er ikke helt pålitelige og heller ei ordentlig utannede. Jeg har startet å øve på markløft men ser selv at selv med mye kunnskap så er det noe helt annet å få utført øvels
×
×
  • Opprett ny...