Gå til innhold

EirikA

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om EirikA

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 21. mai 1990
  1. Det er sant, men det er likevel en bra diett å ta utgangspunkt i, så man kan modifisere den til sine egne målsetninger og behov
  2. Haha, ja da kanskje du må kutte ned på eple i såfall Du får spise 1/4 eple hver morgen eller noe! Neida, du må nesten vurdere å droppe det..men opp til deg Er viktig å tilpasse underveis uansett hvor langt man har kommet, slik at det fungerer i lengden ) Eller ikke i lengden, men sålenge du har tenkt å følge dietten Sliter selv med litt for mye karbo og litt lite protein, startet på mandag så gjør fortsatt justeringer..
  3. Så negative vi skulle være idag, Little E.? Greit med kritikk, men er jo strengt tatt ikke nødvendig å komme med sarkastiske spm om hvor mye fett man kan ha på xx kg, er jo ikke vi trenger å bry oss om. Vimsa, ja du ligger noenlunde høyt på karbo, er nok ikke heelt forenelig med dietten, om akkurat det halve eple du spiser hver dag har så mye å si, det tviler jeg på uansett! Men du burde vurdere å kutte ut noe av karbohydratene, og kanskje fått i deg enda mer protein? Uansett, du får bare prøve å se hva som fungerer for deg
  4. Det er ikke snakk om å trene for å få mer muskler eller å bli sterkere her, kun for å gå ned i vekt og redusere fettprosent. Styrke kjører jeg sånn som jeg skal kjøre, type 3 ganger i uka fullkropp. Joda, kroppen bruker selvfølgelig med energi på å hente seg inn, og jeg er enig i alt du sier, men skjønner fortsatt ikke hvorfor det ikke er effektivt for å gå ned i vekt. Er kanskje snakk om to dager i uka der jeg har et oppkarbingsmåltid på treningsdager, sånn at jeg får mer ut av de treningene jeg må møte på.
  5. Kan nok kjøre mer protein ja, 2,5g/kg burde jeg minst ha på denne dietten.. Jo såklart, men når jeg nekter å "ofre" treningene for denne dietten, er det da en alternativ løsning som er bedre? Jeg skaper uansett et stort energiunderskudd alt i alt, men jeg bryter jo selvfølgelig med retningslinjene til dietten, det er jeg klar over..men hva er konsekvensen av at jeg gjør det på denne måten?
  6. Nettopp startet på en litt tilpasset variant av PSMF, ligger bra på karbo og fett, og rundt 2g protein/kg, og på 1100 kcal daglig. MEN problemet er at jeg trener mye, og det tenker jeg også å gjøre på dietten, så før harde økter kjører jeg 200kcal ekstra karbo en time før trening. Hvordan tror dere dette har effekt på dietten? Da snakker jeg 1,5 times harde treningsøkter med MMA, regner med jeg forbrenner opp mot 1000 kcal på ei sånn økt uansett Skal ned fra 86-78 kg er planen, var allerede nede på 83 når jeg startet dietten siden jeg har trappet gradvis ned i eksamensperioden )
  7. Skulle likt å sett noe dokumentert på den påstanden der tviler egentlig sterkt på om det har noen innvirkning..
  8. Hater å være sulten når jeg trener, så spiser alltid et lett måltid 30-60 min før jeg skal trene men er viktig å passe på inntaket så tett opp mot trening, kommer an på intensiteten på treningen
  9. Når kompisene dine på skolen morer seg daglig med å teste deg i næringsinnhold på lunsjen din. Jeg klarer det som regel på rams..
×
×
  • Opprett ny...