Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg ser absolutt poenget. Min mor har begynt å trene og bevege seg mye mer de siste årene, men ingen vektnedgang av den grunn. Fyller vel på igjen det som forbrennes... Men, jeg vil jo påstå at for min del så fører trening til at jeg tar sunnere valg ellers, blir mer fokusert på helse og bryr meg mer om hva jeg putter i meg. Så om ikke treningen i seg selv hjelper så mye så vil trening gi andre positive effekter og endringer som følge av treningen. Og at større muskelmasse og en tretimers løpetur i fjellet ikke har noe som helst å si, det går jeg ikke med på. Er vel den gamle mat er kilo, trening er gram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vite av en kiropraktor at grunnen til at jeg hadde vondt i ryggen var at jeg var en teoretiker som hadde oversimulert den venstre hjernehalvdel og understimulert den høyre kreative hjernehalvdelen...(har en godt synlig skoliose)

Best av alt var løsningen på problemer: kjøp deg en sprettball og sprett den med venstre hånd slik at du stimulerer den høyre delen av hjernen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at de som er lat og lar seg selv forfalle, kommer til å referere til overskriften og hardbakket påstå at det er umulig å gå ned i vekt, og at trening ikke hjelper.

Saken i seg selv er ganske bra, bare formuleringen av overskriften som jeg misliker.

Aha, da henger jeg med (og er enig i at det var en dårlig valgt overskrift) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser absolutt poenget. Min mor har begynt å trene og bevege seg mye mer de siste årene, men ingen vektnedgang av den grunn. Fyller vel på igjen det som forbrennes... Men, jeg vil jo påstå at for min del så fører trening til at jeg tar sunnere valg ellers, blir mer fokusert på helse og bryr meg mer om hva jeg putter i meg. Så om ikke treningen i seg selv hjelper så mye så vil trening gi andre positive effekter og endringer som følge av treningen. Og at større muskelmasse og en tretimers løpetur i fjellet ikke har noe som helst å si, det går jeg ikke med på. Er vel den gamle mat er kilo, trening er gram?

Trening kan også føre til økt appetitt og de fleste vil jo automatisk spise mer, så trening for vektnedgang er jo ubrukelig hvis man ikke samtidig fokuserer på kosthold Så den gamle at kosthold er kilo og trening er gram er fortsatt like relevant. De serverer den linja til stadighet på overvektsklinikken ved Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en kompis om trening noen dager siden. Han har i hvertfall 50kg for mye på kroppen, men har trent flere ganger i uka i noen måneder. Det kom da frem i samtalen at han trener 5-splitt!!! Altså, herre jesus kristus - ikke rart fyren ikke har fremgang når han trener samme muskelgruppe EN GANG I UKA (i beste fall). Han skal ned i vekt og bli sterkere og bygge litt muskler, ikke trene som en bodybuilder som har trent 5 dager i uka siste tiåret...

Dessuten så tror han at han er så sunn, men ler av meg (og andre) som teller kalorier og/eller makroer. "Det makro/kalori-tullet ja, haha...". Så sender han snaps av enorme mengder snacks på bordet i helgene, og klager likevel på vekta. :confused:

Noen vil ikke lykkes enkelt og greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en kompis om trening noen dager siden. Han har i hvertfall 50kg for mye på kroppen, men har trent flere ganger i uka i noen måneder. Det kom da frem i samtalen at han trener 5-splitt!!! Altså, herre jesus kristus - ikke rart fyren ikke har fremgang når han trener samme muskelgruppe EN GANG I UKA. Han skal ned i vekt og bli sterkere og bygge litt muskler, ikke trene som en bodybuilder som har trent 5 dager i uka siste tiåret...

Dessuten så tror han at han er så sunn, men ler av meg (og andre) som teller kalorier og/eller makroer. "Det makro/kalori-tullet ja, haha...". Så sender han snaps av enorme mengder snacks på bordet i helgene, og klager likevel på vekta. :confused:

Noen vil ikke lykkes enkelt og greit...

Nei,noen tror på at de kan finne opp sitt eget hjul serru (y) Kjenner de jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KK om Jennifer Anistons treningsrutine:

"Trener fem ganger om dagen i fem minutter"

- Hun har en travel hverdag, men klarer likevel å presse inn fem fem-minutters treningsøkter hver eneste dag. Her er treningsprogrammet hennes:

  • Ett minutt hoppetau
  • Ett minutt tricep dips
  • Ett minutt tricep kickbaks med bånd
  • Ett minutt push-ups inntil en vegg
  • Ett minutt push-ups på gulvet

Seriøst? Skal det funke?? :p

http://www.kk.no/livsstil/slik-holder-jennifer-aniston-46-kroppen-i-superform-33305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta avstand fra det syke kroppsidealet. Bruk korsett.

Å, men et korsett bare "fremhever de naturlige kurvene", må vite. :hungover:

For øvrig: jeg trodde jeg var Apple-geek og visste alt som var å vite om Apple-duppedingser, men hvordan fikk du tatt et sånt langt skjermbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, men et korsett bare "fremhever de naturlige kurvene", må vite. :hungover:

For øvrig: jeg trodde jeg var Apple-geek og visste alt som var å vite om Apple-duppedingser, men hvordan fikk du tatt et sånt langt skjermbilde?

Lim og saks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...