Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen som forstår det når jeg prøver å være morsom :(

Men siden jeg er fra Rana, så er jeg jo nesten nødt til å mislike Mosjøen-dialekta :p

Kanskje det bare er jeg som er dårlig til å tolke :S

tumblr_m5jbdytmwa1r7qey3.jpg

"Kroppen bruker faktisk mer kalsium på å bryte ned/ta til seg melk,enn det den tar opp fra melken"

-Min Osteopat, i dag.

"Det er viktig å ta hensyn til pH-en i maten!"

-Samme nepskrell

"Blodet? Nei det spiller nesten ikkeno rolle mtp pHregulering i kroppen"

"Kroppen bruker faktisk mer kalsium på å bryte ned/ta til seg melk,enn det den tar opp fra melken"

-Min Osteopat, i dag.

"Det er viktig å ta hensyn til pH-en i maten!"

-Samme nepskrell

"Blodet? Nei det spiller nesten ikkeno rolle mtp pHregulering i kroppen"

haha morsomt... du kan jo prøve å forklare han/hun hvordan bufferene i kroppen fungerer(de som regulerer pH-en i kroppen), og hva sannsynligheten for at det å ha i seg mat med for eksempel sur pH vil kunne endre nevneverdig på pH balansen i kroppen din (ja det skal SVÆRT SVÆRT mye til...)

To stk. 15-16 åringer i dag

Bro 1: Skal vi ta markløft eller?

Bro 2: Vi dropper markløft, man blir liten at det. Stanga drar deg nedover mot bakken så ryggraden blir kortere. Har snakka med gymlærern!

Bro 1: Ja, helt enig!

Bro 2: Vi trener biceps!

Ender med at dem sikkert tar 40 sett curls hver med hver eneste stang og tau som fantes

Bro 2: Vi dropper markløft, man blir liten at det. Stanga drar deg nedover mot bakken så ryggraden blir kortere. Har snakka med gymlærern!

Ender med at dem sikkert tar 40 sett curls hver med hver eneste stang og tau som fantes

Derfor jeg er så lav altså?

Annonse

Jeg er sikkert 1.50 om noen måneder

Funker det motsatt hvis man tar militærpress? Skulle så gjerne vært 5 cm høyere jeg... (y)

Tror det ville vært bedre med rykk eller støt, da flytter man jo vektene mye lengre og mye fortere,så man for DOBBELT så bra utstrekkingseffekt på muskler og ledd!

Annonse

"Jeg gjør ikke markløft for jeg blir så sliten på fredag"

fikk jeg høre idag.

Tja, det trenger ikke være dumt. Ofte når en tar seg ut skikkelig på spesielt knebøy (mark også) så vil en kjenne det værst 2 dager etter. F.eks. 10x10 i beinpress med korte pauser og max vekt så blir det vondt i flere dager, og da vanligvis værst den andre dagen etter.

Tja, det trenger ikke være dumt. Ofte når en tar seg ut skikkelig på spesielt knebøy (mark også) så vil en kjenne det værst 2 dager etter. F.eks. 10x10 i beinpress med korte pauser og max vekt så blir det vondt i flere dager, og da vanligvis værst den andre dagen etter.

Synes det er dumt at han ikke gjør markløft eller knebøy 1 gang i uken engang.

første gangen jeg gjorde markløft så var jeg støl i 4 dager etterpå. Det er 7 dager i uken, om du gjør markløft på en mandag så tror jeg det er et fåtall som blir støl/sliten på en fredag.

Det at han ikke gjør markløft pga han blir sliten synes jeg er en dårlig unnskyldning.

Synes det er dumt at han ikke gjør markløft eller knebøy 1 gang i uken engang.

første gangen jeg gjorde markløft så var jeg støl i 4 dager etterpå. Det er 7 dager i uken, om du gjør markløft på en mandag så tror jeg det er et fåtall som blir støl/sliten på en fredag.

Det at han ikke gjør markløft pga han blir sliten synes jeg er en dårlig unnskyldning.

Ja sånn sett. Trodde du mente at han ikke ville gjøre markløft på onsdager, men heller på en annen dag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...