Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ei skjønn venninne som kjemper en evig kamp mot dei ekstra kosekiloane, og skal alltid begynne "i mårra". Men no ville ho prøve seg på lavkarbo ...

I kantina forrige veke når ho skulle kjøpe lunsj:

Ho: Eg begynte på lavkarbo i går, no skal fettet vekk! Null carbs. Skal kutte ut brød, pasta, ris og sånn.

Meg: Åja, så bra!

Ho: Åh, dei har pizza. Kjøper det eg

Meg: Eh, du veit at det er brød sant??

Ho: Nei, er det?? Shit. Er det krise om eg kjøper 2 stykke? Kan ete kun salat resten av dagen, har berre ete en skyr før i dag.

20 min seinare i auditoriumet skriver ho matplan for resten av dagen:

" Middag: Biff og salat

Kvelds: Fruktsalat og knekkebrød. "

Meg: Ehm, syns du nettopp sa du hadde begynt på lavkarbo, eg.

Ho: Ja, ka då?

Meg, Det er jo KUN karbohydrat til kvelds.

Ho: Nei, kødda du? Er det?? *Stryker ut knekkebrød*

Meg: Skal du kun ete fruktsalat til kvelds? Det er fortsatt berre karbohydrat der.

Ho: Seriøst? Trudde det var berre var fruktsukker i frukt eg!

:wideyed:

Får telefon en sein lørdagskveld:

Ho: Du, no står eg på butikken, ka mat kan eg kjøpe?? Går jo på lavkarbo veit du.

.... Det var då etter ho hadde konsumert 1-2 flasker vin .. :)

Kan vere greit å vite ka karbo er før man begynner på lavkarbo ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei skjønn venninne som kjemper en evig kamp mot dei ekstra kosekiloane, og skal alltid begynne "i mårra". Men no ville ho prøve seg på lavkarbo ...

I kantina forrige veke når ho skulle kjøpe lunsj:

Ho: Eg begynte på lavkarbo i går, no skal fettet vekk! Null carbs. Skal kutte ut brød, pasta, ris og sånn.

Meg: Åja, så bra!

Ho: Åh, dei har pizza. Kjøper det eg

Meg: Eh, du veit at det er brød sant??

Ho: Nei, er det?? Shit. Er det krise om eg kjøper 2 stykke? Kan ete kun salat resten av dagen, har berre ete en skyr før i dag.

20 min seinare i auditoriumet skriver ho matplan for resten av dagen:

" Middag: Biff og salat

Kvelds: Fruktsalat og knekkebrød. "

Meg: Ehm, syns du nettopp sa du hadde begynt på lavkarbo, eg.

Ho: Ja, ka då?

Meg, Det er jo KUN karbohydrat til kvelds.

Ho: Nei, kødda du? Er det?? *Stryker ut knekkebrød*

Meg: Skal du kun ete fruktsalat til kvelds? Det er fortsatt berre karbohydrat der.

Ho: Seriøst? Trudde det var berre var fruktsukker i frukt eg!

:wideyed:

Får telefon en sein lørdagskveld:

Ho: Du, no står eg på butikken, ka mat kan eg kjøpe?? Går jo på lavkarbo veit du.

.... Det var då etter ho hadde konsumert 1-2 flasker vin .. :)

Kan vere greit å vite ka karbo er før man begynner på lavkarbo ... :)

Fikk meg jo bare til å tenke på en How I met your mother episode, som heter Oh honey:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei skjønn venninne som kjemper en evig kamp mot dei ekstra kosekiloane, og skal alltid begynne "i mårra". Men no ville ho prøve seg på lavkarbo ...

I kantina forrige veke når ho skulle kjøpe lunsj:

Ho: Eg begynte på lavkarbo i går, no skal fettet vekk! Null carbs. Skal kutte ut brød, pasta, ris og sånn.

Meg: Åja, så bra!

Ho: Åh, dei har pizza. Kjøper det eg

Meg: Eh, du veit at det er brød sant??

Ho: Nei, er det?? Shit. Er det krise om eg kjøper 2 stykke? Kan ete kun salat resten av dagen, har berre ete en skyr før i dag.

20 min seinare i auditoriumet skriver ho matplan for resten av dagen:

" Middag: Biff og salat

Kvelds: Fruktsalat og knekkebrød. "

Meg: Ehm, syns du nettopp sa du hadde begynt på lavkarbo, eg.

Ho: Ja, ka då?

Meg, Det er jo KUN karbohydrat til kvelds.

Ho: Nei, kødda du? Er det?? *Stryker ut knekkebrød*

Meg: Skal du kun ete fruktsalat til kvelds? Det er fortsatt berre karbohydrat der.

Ho: Seriøst? Trudde det var berre var fruktsukker i frukt eg!

:wideyed:

Får telefon en sein lørdagskveld:

Ho: Du, no står eg på butikken, ka mat kan eg kjøpe?? Går jo på lavkarbo veit du.

.... Det var då etter ho hadde konsumert 1-2 flasker vin .. :)

Kan vere greit å vite ka karbo er før man begynner på lavkarbo ... :)

Stakkars. Dette viser hvor forvirret folk blir av alt media maset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg jo bare til å tenke på en How I met your mother episode, som heter Oh honey:rolleyes:

Haha, every day. Kver einaste pause mellom forelesningane er underholdande, for da skal ho ha seg mat/drikke :)

Kan jo legge til gårsdagens frukost/lunsj var kveitebolla og sjokomelk, gårsdagens instagrambilde var av heimelaga skulebolla. Dagens lunsj var igjen pizza og vingummi... Og ja, ho går fortsatt på lavkarbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, every day. Kver einaste pause mellom forelesningane er underholdande, for da skal ho ha seg mat/drikke :)

Kan jo legge til gårsdagens frukost/lunsj var kveitebolla og sjokomelk, gårsdagens instagrambilde var av heimelaga skulebolla. Dagens lunsj var igjen pizza og vingummi... Og ja, ho går fortsatt på lavkarbo :)

Oh honey....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Dette viser hvor forvirret folk blir av alt media maset

Det er igrunn ganske trist. Både media og andre folk klarer å forvirre ganske så masse.Ho spør meg om ting heile tida, men informasjonen går like fort ut som inn.

Dagen etter ditta skulle ho kjøpe salat fra salatbaren (fordi pizzaen var ikkje ferdig laga så tidlig på morningen :p)

Pasta, poteter, litt kylling og så "eg må vel ha litt grønt i", så da putta ho i litt agurk og. "Er det heeeelt krise om eg tar dressing på?? Folk seie det ødelegge heile salaten!! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...