Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært over 100 kg og spist drittmat uten å trene. Jeg var aldri syk og hadde ingen helseproblemer, så hvor mye har alt dette egentlig å si? :)

Til dette vil jeg bare si at du er ett enkelt individ, og du er såvidt jeg vet også bare 22 år gammel. Dine erfaringer her er først og fremst verdt noe for din egen del og muligens folk i samme aldersgruppe og situasjon.

Bare som student har jeg allerede vært borti en del folk med helt andre erfaringer enn det du nevner, og har også vært med å observere enda flere. Er litt fascinert for hvordan du trekker generelle konklusjoner basert på dine egne erfaringer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dette vil jeg bare si at du er ett enkelt individ, og du er såvidt jeg vet også bare 22 år gammel. Dine erfaringer her er først og fremst verdt noe for din egen del og muligens folk i samme aldersgruppe og situasjon.

Bare som student har jeg allerede vært borti en del folk med helt andre erfaringer enn det du nevner, og har også vært med å observere enda flere. Er litt fascinert for hvordan du trekker generelle konklusjoner basert på dine egne erfaringer. ;)

Men det er jo andre der ute som Konstantinovs, og det er personer der ute som personene du har observert.

Man kan gi tips utifra sine egne erfaringer, kanskje du er heldig at den personen du sier det til faktisk får samme effekt på samme måte som du gjorde?

Do what fits you.

Ulikheter oppstår, samme med likheter! :)

Shoot me if i'm wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom 7-11 i dag for å kjøpe kaffe. Står ved automaten der og tar en sukett oppi, hvorpå damen ved siden av meg sier "slikt brunt sukker er veldig sunt" og forsøker å gi meg en av disse småposene. Jeg tror folk trekker paralleller mellom grov = sunt, grovt = brunt, alt som er brunt = sunt. Oh, how I wish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo andre der ute som Konstantinovs, og det er personer der ute som personene du har observert.

Man kan gi tips utifra sine egne erfaringer, kanskje du er heldig at den personen du sier det til faktisk får samme effekt på samme måte som du gjorde?

Do what fits you.

Ulikheter oppstår, samme med likheter! :)

Shoot me if i'm wrong.

Jada, han står selvfølgelig fritt til å fortelle hvem som helst om hva han gjør, men det gjør det ikke til mer fornuftige råd av den grunn. Og det er stor forskjell på å anbefale noe til et enkeltindivid og på å gjøre generelle anbefalinger. Og det er lite sannsynlig at majoriteten av befolkningen vil dra nytte av råd om å spise akkurat det de har lyst på og korrigere med kosttilskudd.

Men nå har ikke konstantinovs et dårlig kosthold heller, han liker bare å sette det litt på kanten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mellomting mellom "drittmat"+kosttilskudd og "perfekt". Medlemsmassen her er heller ikke så homogen at det gjør noe!

Fitnessbloggen er ganske homogen, men minner litt om en amerikansk highschool med forskjellige klikker. Fitness (jocks), styrkeløft (freaks), ernæring (geeks) også er det noen lonere som driver med kondisidrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen er ganske homogen, men minner litt om en amerikansk highschool med forskjellige klikker. Fitness (jocks), styrkeløft (freaks), ernæring (geeks) også er det noen lonere som driver med kondisidrett.

Med ikke homogen så peker jeg på at kunnskapsnivået er svært varierende, noe som ikke er spesielt vanskelig å legge merke til om man har vært her en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært over 100 kg og spist drittmat uten å trene. Jeg var aldri syk og hadde ingen helseproblemer, så hvor mye har alt dette egentlig å si? :)

Hvis man har tatt steget inn på gymmet og får i seg riktig mengde kalorier, proteiner, omega-3 og multivitamin så ligger man bedre an helsemessig enn 95 % av befolkningen uavhengig om det er folat i multivitaminet eller ikke. Sunn fornuft tilsier at helsa mi driter i om jeg da velger havregryn eller kneipbrød. (Jeg foretrekker faktisk havregryn selv om mange kanskje tror jeg bare spiser shit.) Nå blir jeg nok upopulær igjen fordi jeg argumenterer imot normen, men men...

Hvis vi skal diskutere på generelt grunnlag (f. eks. statens kostholdsråd) for folk som fortsatt er 100+ kg så vil havregryn være å anbefale over lyst brød...

Tilsvarende er det ikke nødvendigvis så heldig for psyken å presse i seg fem grønnsaker man hater smaken på.

Middagen min idag:

?temp_hash=a6a16911e529901fb3073c0eae278b79

DAT CLEAN FOOD BRAH!

Det er en mellomting mellom "drittmat"+kosttilskudd og "perfekt". Medlemsmassen her er heller ikke så homogen at det gjør noe!

Nå tror jeg ikke helt at det er helt det Konstantinovs anbefaler heller da.

post-5380-14440898288031_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...