Gå til innhold

Mer squats til folket.


Jerry V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser mer og mer på gymet att unge folk som trener, har voldsomme biceps, triceps, og Brøst økter disse tre kaller jeg før disco muskler, men bein når skall ni trene det? Eller det inngår liksom ikke i treningen? Dom må ju forstå att

Det ser JÆVLIGT dumt og stygt ut, med en overkropp som arnold og bein som lille kyllingen. Bein er tungt, bein er en tøff økt, men du har mye godt utav en sånn økt.

Squat, squat...[ATTACH=full]124034[/ATTACH]

Jeg synes helt oppriktig at jeg ser fler og fler som kjører bøy og mark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mer og mer på gymet att unge folk som trener, har voldsomme biceps, triceps, og Brøst økter disse tre kaller jeg før disco muskler, men bein når skall ni trene det? Eller det inngår liksom ikke i treningen? Dom må ju forstå att

Det ser JÆVLIGT dumt og stygt ut, med en overkropp som arnold og bein som lille kyllingen. Bein er tungt, bein er en tøff økt, men du har mye godt utav en sånn økt.

Squat, squat...[ATTACH=full]124034[/ATTACH]

hahaha, discomuskler den likte jeg!!:D Så sant så sant det du sier. Men jeg personlig har fått et inntrykk av at folk er blitt mer interessert i å trene knebøy de siste årene, spesielt jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, discomuskler den likte jeg!!:D Så sant så sant det du sier. Men jeg personlig har fått et inntrykk av at folk er blitt mer interessert i å trene knebøy de siste årene, spesielt jentene!

Jeg ser det og, med jenter, mange tar meg lit feil i denne tråden, jeg klager ikke på folk utom vil dem skall se helheten med styrke trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med folk som kritiserer andre sin teknikk er at de som oftest ikke har peiling selv. En gang ble jeg latterliggjort fordi jeg gjorde knebøy feil vei. Det var frontbøy. En annen gang ble jeg kritisert og forsøkt korrigert fordi jeg ikke klarte en ordentlig knebøy. Det var good mornings. En annen gang ble jeg ledd av fordi jeg feilet på fem reps i markløft. Det var halvmark til knærne med stopp. Og en gang for lenge siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått hva hantlerne var til da jeg skulle kjøre goblet squat. Det minner meg forsåvidt på den gangen da all them broes snudde seg da jeg gjorde noe helt sjukt alternativt, that is, zercher, og samtlige måtte påpeke at stanga skulle jo ikke være der. Jeg har faen meg ikke tall på hvor mange ganger en eller annen random har trodd jeg har vært i behov av deres allvitende broscience.

Anbefaler deg å teste ut jefferson deadlift og reversed deadlift

Gjerne filme kommentarene du får :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med folk som kritiserer andre sin teknikk er at de som oftest ikke har peiling selv. En gang ble jeg latterliggjort fordi jeg gjorde knebøy feil vei. Det var frontbøy. En annen gang ble jeg kritisert og forsøkt korrigert fordi jeg ikke klarte en ordentlig knebøy. Det var good mornings. En annen gang ble jeg ledd av fordi jeg feilet på fem reps i markløft. Det var halvmark til knærne med stopp. Og en gang for lenge siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått hva hantlerne var til da jeg skulle kjøre goblet squat. Det minner meg forsåvidt på den gangen da all them broes snudde seg da jeg gjorde noe helt sjukt alternativt, that is, zercher, og samtlige måtte påpeke at stanga skulle jo ikke være der. Jeg har faen meg ikke tall på hvor mange ganger en eller annen random har trodd jeg har vært i behov av deres allvitende broscience.

Huff, lurer på hvilket gym du trener på. Eller kanskje du bare har vært uheldig litt for mange ganger med uvitende personer til stede! ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, lurer på hvilket gym du trener på. Eller kanskje du bare har vært uheldig litt for mange ganger med uvitende personer til stede! ikke vet jeg

Quoter meg selv:

Akropolis Åssiden, lokalisert i Drammen.

Gymmet er forholdsvis stort, det største i Drammen, men styrkerommet er relativt lite, og alt utstyret er ødelagt eller utdatert. Med alt mener jeg selvsagt det lille som er, for det er faen meg ikke mange vekskiver,og de ligger spredt rundt som kakkerlakker. Det er forøvrig bare ett rack (og et ubrukelig fengselbur), og det er bare ei eleikostang som det faktisk går ann å bruke, noe som betyr at man til tider er flere personer på samme stang. De andre er tre meter lange eller veier 22.5kg. Hantlene er også ubrukelige, så de har jeg ikke brukt til annet enn wristcurlz, og selv det måtte jeg slutte med. De ansatte baksnakker deg til andre kunder, klager på at du bruker for mange vektskiver til glutebridgen, at markløften bråker for mye, at du roter for mye, at du tar med baggen inn, at du drikker for mye kaffe, generelt sett bare at du er der . Det spilles heller ikke musikk, og dassen er ødelagt 99% av tiden. Taket lekker også, sånn at når det regner så står det tilitere spredt rundt på senteret.

OG ALT DETTE FOR BARE 499,- MÅNEDEN!

Edit: Glemte å nevnte at PT'en deres tilbød meg en seks-ukers gratis prøvekur på EPO mot nyreproblemene mine, og at dersom jeg likte det skulle jeg få vennerabatt ut livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, veldig mange ansatte rundt om på treningssentere har dessverre veeldig lite peiling ;\ Trist, men sant.

Ja når treningssentrene ansetter folk i hopetall som har vært på ei flere måneders lang fyllekule på Bali så skjønner man raskt hvorfor. Nå sier jeg ikke at alle som kommer der ifra er ubrukelige, men mange mangler mye kunnskap rundt styrketrening, kosthold osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når treningssentrene ansetter folk i hopetall som har vært på ei flere måneders lang fyllekule på Bali så skjønner man raskt hvorfor. Nå sier jeg ikke at alle som kommer der ifra er ubrukelige, men mange mangler mye kunnskap rundt styrketrening, kosthold osv..

Jepp, som jeg skulle sagt det selv! Vet om folk som har vært der, som nesten aldri har trent selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, som jeg skulle sagt det selv! Vet om folk som har vært der, som nesten aldri har trent selv.

Ja det er nesten tragisk. Nei man skulle ha startet sitt eget gym, hvor singlet var lov, brøle under markløften og knebøyen var lov, HØY musikk på anlegget var et krav og tulle-PT'er ikke fantes på en mils omkrets:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...