Gå til innhold

Mer squats til folket.


Jerry V

Anbefalte innlegg

Det beste med folk som kritiserer andre sin teknikk er at de som oftest ikke har peiling selv. En gang ble jeg latterliggjort fordi jeg gjorde knebøy feil vei. Det var frontbøy. En annen gang ble jeg kritisert og forsøkt korrigert fordi jeg ikke klarte en ordentlig knebøy. Det var good mornings. En annen gang ble jeg ledd av fordi jeg feilet på fem reps i markløft. Det var halvmark til knærne med stopp. Og en gang for lenge siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått hva hantlerne var til da jeg skulle kjøre goblet squat. Det minner meg forsåvidt på den gangen da all them broes snudde seg da jeg gjorde noe helt sjukt alternativt, that is, zercher, og samtlige måtte påpeke at stanga skulle jo ikke være der. Jeg har faen meg ikke tall på hvor mange ganger en eller annen random har trodd jeg har vært i behov av deres allvitende broscience.

Minner meg om den gangen jeg fikk høre av kjæresten min at en fyr som er året yngre enn meg har sagt at teknikken min i baseøvelsen var latterlig og dårlig. Hun svarte han "Er det derfor sondre varmer opp med det du makser?"

Skal sies at fyren tok kvartbøy med 65kg. :)

så +1 til det du sier. Artig, men samtidig trist at folk skal latterliggjøre noe de ikke har noe kunnskap om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er nesten tragisk. Nei man skulle ha startet sitt eget gym, hvor singlet var lov, brøle under markløften og knebøyen var lov, HØY musikk på anlegget var et krav og tulle-PT'er ikke fantes på en mils omkrets:p

Ønsker deg velkommen til en økt på Topp form på Helsfyr i Oslo.. Gjerne 6-7 tida, da er det høy musikk så det sprenger, brøling, skriking og lukt av høy-testo-svett i hele senteret. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal velge. Hva er best, deadlift eller knebøy?

Velge Mellan vad då? Knebøy er ju en helkropps øvelse men beinen er ju fokuset der, markløft er ju og en helkropps øvelse men fokus på rygg. Så egentligen to olike kropps deler, men ja det trener mye andre muskler og. Kommer sikkert masse andre svar på dette spørsmålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningssenteret, der jeg trener, har blitt en sosial-sammenkomst for gutta i alderen 16-20 !

De står mildt sagt og opptar all plass i frivekt-avdelingen, og i tillegg gjør biceps-curls i racket..

Skjønner ikke hva folk gjør på et treningssenter engang, da de har 10 min pause mellom settene sine, for å stå å snakke under treningen :p Men, det er nå min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...