Gå til innhold

Mer squats til folket.


Jerry V

Anbefalte innlegg

Ser mer og mer på gymet att unge folk som trener, har voldsomme biceps, triceps, og Brøst økter disse tre kaller jeg før disco muskler, men bein når skall ni trene det? Eller det inngår liksom ikke i treningen? Dom må ju forstå att

Det ser JÆVLIGT dumt og stygt ut, med en overkropp som arnold og bein som lille kyllingen. Bein er tungt, bein er en tøff økt, men du har mye godt utav en sånn økt.

Squat, squat...post-29792-14440961654364_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dom må ju forstå att

Det ser JÆVLIGT dumt og stygt ut, med en overkropp som arnold og bein som lille kyllingen. Bein er tungt, bein er en tøff økt, men du har mye godt utav en sånn økt.

Enig, men min erfaring er at de som kun prioriterer bryst og biceps sjelden har resultater her heller. De på mitt gym som kun trener biceps og bryst (og det er en del av dem ;) ) er så hardt rammet av Kuke-rundt-syndromet at de har både tynne bein og liten overkropp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men min erfaring er at de som kun prioriterer bryst og biceps sjelden har resultater her heller. De på mitt gym som kun trener biceps og bryst (og det er en del av dem ;) ) er så hardt rammet av Kuke-rundt-syndromet at de har både tynne bein og liten overkropp! :)

:) bra sagt. Trur di folken er redde før att prøve seg på bøy, og før den delen mark og. En sak min trener sa til meg teknik teknik osv osv.

Mange vil ju slenge på kilo fra her til månen, så ligger den prolapsen rundt hjørnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Squat till you puke er en meningsløs hardcore-holdning. Det forsterker den utbredte holdningen i Norge om at jo mer utmattet og kvalm du er etter trening, jo bedre trener du.

Ser den selters, :) og var ikke det budskapet som skulle fram heller, oki kanskje dårligt valgt bilde fra min side. Men hopper du skjønner vad jeg mener med teksten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

THE SQUAT

Down this road, in a gym far away,

a young man was heard to say,

"no matter what i do, my legs won't grow"

he tried leg extensions, leg curls, and leg presses , too

trying to cheat, these sissy workouts he'd do.

from the corner of the gym where the big men train,

through a cloud of chalk and the midst of pain

where the noise is made with big forty fives,

a deep voice bellowed as he wrapped his knees.

a very big man with legs like trees.

laughing as he snatched another plate from the stack

chalking his hands and monstrous back,

said, "boy, stop lying and don't say you've forgotten,

the trouble with you is you ain't been SQUATTIN'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Mighty Squat

We've come to squat so run and hide

You bicep freaks must step aside

Just take your sissy selves elsewhere

You'll turn your heads but still you'll stare

Go right ahead and pay attention

Glimpse into this strange dimension

Yeah you're still weak and never grow

This world of pain you'll never know

Your shouts upon the leg-press, phony!

Noodle legs like macaroni

Some day I hope you'll understand

And wrench free from the poser band

Puny curl bars, leave this spot

The rack named for the mighty SQUAT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med folk som kritiserer andre sin teknikk er at de som oftest ikke har peiling selv. En gang ble jeg latterliggjort fordi jeg gjorde knebøy feil vei. Det var frontbøy. En annen gang ble jeg kritisert og forsøkt korrigert fordi jeg ikke klarte en ordentlig knebøy. Det var good mornings. En annen gang ble jeg ledd av fordi jeg feilet på fem reps i markløft. Det var halvmark til knærne med stopp. Og en gang for lenge siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått hva hantlerne var til da jeg skulle kjøre goblet squat. Det minner meg forsåvidt på den gangen da all them broes snudde seg da jeg gjorde noe helt sjukt alternativt, that is, zercher, og samtlige måtte påpeke at stanga skulle jo ikke være der. Jeg har faen meg ikke tall på hvor mange ganger en eller annen random har trodd jeg har vært i behov av deres allvitende broscience.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med folk som kritiserer andre sin teknikk er at de som oftest ikke har peiling selv. En gang ble jeg latterliggjort fordi jeg gjorde knebøy feil vei. Det var frontbøy. En annen gang ble jeg kritisert og forsøkt korrigert fordi jeg ikke klarte en ordentlig knebøy. Det var good mornings. En annen gang ble jeg ledd av fordi jeg feilet på fem reps i markløft. Det var halvmark til knærne med stopp. Og en gang for lenge siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde misforstått hva hantlerne var til da jeg skulle kjøre goblet squat. Det minner meg forsåvidt på den gangen da all them broes snudde seg da jeg gjorde noe helt sjukt alternativt, that is, zercher, og samtlige måtte påpeke at stanga skulle jo ikke være der. Jeg har faen meg ikke tall på hvor mange ganger en eller annen random har trodd jeg har vært i behov av deres allvitende broscience.

#Denfølelsen når man skal ta saktebøy og folk kommer løpende til hvert sett for å a) spotte og B) si at man må ta av litt vekt.... ffs ITS MEANT TO BE SLOW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...