Gå til innhold

Til gutta; Uakseptabelt med ''ufemininitet''?


Lena Ludvigsen

Anbefalte innlegg

Kom over denne artikkelen på ''favorittsiden''. Er dette en av de utallige latterlige artiklene deres, eller fins det et snev av sannhet i dette?

Her er artikkelen

''Ifølge Kjøs er dette helt unødvendig, for voksne menn bryr seg virkelig ikke.

– Det er jo så søtt når jenter raper, promper, går på do, banner, piller seg i nese og i det hele tatt oppfører seg som våre bestekompiser!''

Så, da lurer jeg på hvordan dere gutter her inne stiller dere til dette? Blir dere mindre forelska av å høre jenta deres rape, eller er det rett å slett søtt?

derfor-tor-vi-ikke-gjore-dette-foran-gutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Steffeen. Det er ikke så veldig attraktivt synes jeg, men jeg har sikkert et litt gammeldags syn på kjønnsroller. Jeg liker rene, pene, søte "uskyldige" jenter, men jeg synes også det er helt normalt at jenta går på do! Selv piller jeg meg ikke i nesa i offentlighet heller, da jeg ikke synes dette er særlig apetittelig.

Men jeg sier ikke at jenter ikke får lov! Ikke misforstå, man skal da få lov til alt. Men om man skal imponere meg, ville jeg ikke gått rett opp i trynet mitt og bannet og fjertet mens man piller nesa. Jeg sier bare hva JEG foretrekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kom over denne artikkelen på ''favorittsiden''. Er dette en av de utallige latterlige artiklene deres, eller fins det et snev av sannhet i dette?

Her er artikkelen

''Ifølge Kjøs er dette helt unødvendig, for voksne menn bryr seg virkelig ikke.

– Det er jo så søtt når jenter raper, promper, går på do, banner, piller seg i nese og i det hele tatt oppfører seg som våre bestekompiser!''

Så, da lurer jeg på hvordan dere gutter her inne stiller dere til dette? Blir dere mindre forelska av å høre jenta deres rape, eller er det rett å slett søtt?

derfor-tor-vi-ikke-gjore-dette-foran-gutta

Jeg bryr meg virkelig ikke. Fis, rap, pell deg i nesa, I don't GIVE a fuck. Alt med måte og alt til sin tid. Jeg ville faktisk ha frika ut om du ikke slapp luft noen gang.

Ellers har Indiska rett. Jeg tilhører den gruppen av gutta som "ikke er så nøye".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...