Gå til innhold

Til gutta; Uakseptabelt med ''ufemininitet''?


Lena Ludvigsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden minner meg for øvrig om historien om den litt enfoldige bondekona som hadde fått fjongt besøk av slektninger fra Amerika. Etter et bedre måltid middag er bondekona så uheldig at det glipper ut en aldri så liten rap, hvorpå en pinlig stillhet senker seg i spisestua. Snarrådig som hun er, tenker kona at hun skal prøve å redde situasjonen:

"Oh, don't worry, in Norway it's ok to rape after dinner!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendig stereotypisk, men er ikke akkurat sexy med en dame som springer rundt og fiser, raper og spiller med armhulen i bedre selskap.

Jeg tror dog ikke at det er DET det er snakk om. Tviler på at det er snakk om å være "ufeminin" rundt middagsbordet i jula eller en fin restaurant. Tipper det er snakk om hvordan man er hjemme.

Gå på do, blow shit up, IDGAF.

Men så er jeg 28 og er mer enn "moden" for min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk som ikke synes raping og promping i tide og utide er sexy/"feminint" er ikke modne?

Det handler om meninger. Noen bryr seg ikke om det, og andre gjør det.

– Det er jo så søtt når jenter raper, promper, går på do, banner, piller seg i nese og i det hele tatt oppfører seg som våre bestekompiser!''

Bare min mening selvsagt, men jeg synes ikke at dette er "søtt". Morsomt og kameratslig kan det være, men jeg synes ikke det er søtt eller feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det er like ekkelt når gutter gjør det som når jenter gjør det da.

Er aldri noe jeg kunne gjort foran en eventuell kjæreste, men det er kanskje jeg som er prippen. Tenker at det egentlig bør være helt normalt å være så komfertabel med en kjæreste at man i det minste kan gå på do mens den er i huset. Nesepilling og promping gjør man vel uansett alene - jeg er iallefall vant med at man går på do eller i et annet rom (til og med familie)

Men det er jo veldig interressant å se hvordan gutter faktisk tenker om det. Nå er det jo ikke slik at det her er snakk om ekstremtilfellene hvor jenta oppfører seg som en trailersjåfør og raper på julemiddag hos svigers .- men i hverdagen, fortrolig mellom kjærestepar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldri noe jeg kunne gjort foran en eventuell kjæreste, men det er kanskje jeg som er prippen. Tenker at det egentlig bør være helt normalt å være så komfertabel med en kjæreste at man i det minste kan gå på do mens den er i huset.

Jeg pisser med åpen dør på første date.

Såppass bør man tåle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forsåvidt den første uka eller to med dama da hun lå over.. Torte faen ikke fise, endte jo opp med magaknip uttav en annen verden mens hun var her.

Var omtrent glad da hun dro hjem på den tiden, bare så jeg kunne slappe av og la det stå til.

Hvordan damer takler å holde alt inne til enhver tid fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forsåvidt den første uka eller to med dama da hun lå over.. Torte faen ikke fise, endte jo opp med magaknip uttav en annen verden mens hun var her.

Var omtrent glad da hun dro hjem på den tiden, bare så jeg kunne slappe av og la det stå til.

Hvordan damer takler å holde alt inne til enhver tid fatter jeg ikke.

+1. Naturlig og skulle slippe ut gass, jeg mener såfremst det ikke lager lyd og såfremst man har nogenlunde respekt for lukten så må det for farsken meg kunne fises overalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1. Naturlig og skulle slippe ut gass, jeg mener såfremst det ikke lager lyd og såfremst man har nogenlunde respekt for lukten så må det for farsken meg kunne fises overalt :D

Husker forsåvidt den første uka eller to med dama da hun lå over.. Torte faen ikke fise, endte jo opp med magaknip uttav en annen verden mens hun var her.

Var omtrent glad da hun dro hjem på den tiden, bare så jeg kunne slappe av og la det stå til.

Hvordan damer takler å holde alt inne til enhver tid fatter jeg ikke.

Haha, hvorfor gikk dere ikke på badet/et annet rom?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke å lese mer enn det første innlegget, men her er mine to cents... ikke vær så jævlig opptatt av andres meninger. Faktisk, gi faen i andres meninger, og vær deg selv... det er mindre slitsomt, og skulle det frastøte enkelte, er det vel ikke verdens undergang.

Det er flere fisk i havet, og alt det der. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...