Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det er endel år siden jeg leste bøkene (bortsett fra ADwD mer nylig), men er ikke egentlig Tyrion en mye 'mørkere' eller mer 'depraved' person i bøkene sammenlignet med i TV-serien? I serien er han jo egentlig fullstendig god bortsett fra at han har mørk humor og kommer med endel spydige kommentarer til folk han ikke liker (som igrunn alltid fortjener det). I bøkene, når vi er inne i tankene hans, er han vel veldig amoralsk og iblant hatefull mot folk som ikke fortjener det og?

Tyrion er mye mere "grå" i bøkene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en noooooooob. Hvor ser dere dette, tenker da på å starte på sesong 1 selvsagt!

Sliter med å få motivasjon til å se en så stor serie med 1t pr. episode.

Hbonordic.com!

Det er ikke lenge siden jeg også begynte på første episode, og den timen går ALT for fort :-(

Plutselig var jeg kommet til siste episode... Gled deg til sjokk, latter, gåsehud, hakeslepp m.m.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hbo koste pæng... bruker http://www.couchtuner.ch/ men før man bruker gratis sider anbefale æ dæ å last ned adblock til chrome eller firefox. veldig mye ads som popper opp og skjulte vidoer som spiller mens du ser en serie^^

Aldri hørt om adblock før. Klønete å ikke ha sjekket det ut, men den kommer fra i dag til å redde meg for latterlig mye aggresjon. Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en noooooooob. Hvor ser dere dette, tenker da på å starte på sesong 1 selvsagt!

Sliter med å få motivasjon til å se en så stor serie med 1t pr. episode.

Den siste sesongen (sesong 4) går på NRK og canal +, de tidligere sesongene er muligens sluppet på DVD/bluray allerede (?) Hvis ikke andre muligheter foreligger, yarr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hbo koste pæng... bruker http://www.couchtuner.ch/ men før man bruker gratis sider anbefale æ dæ å last ned adblock til chrome eller firefox. veldig mye ads som popper opp og skjulte vidoer som spiller mens du ser en serie^^

Ja, fy faen. Tenk å betale for ting som koster penger å produsere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste sesongen (sesong 4) går på NRK og canal +, de tidligere sesongene er muligens sluppet på DVD/bluray allerede (?) Hvis ikke andre muligheter foreligger, yarr.

sesong 4 er vel den som går på hbo nå? ikke på nrk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, så i gårkveld skulle jeg lese litt i A Feast for Crows før jeg sovna, og typen (som ikke har lest bøkene) utbryter plutselig; "Altså, hvis Tyrion dør nå, så bli det j***** kjedelig å følge med i Kings Landing. Da er det jo bare 'gammel'n' (Tywin) og evnukken (Varys) igjen...". Good point well made, bro? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...