Gå til innhold

Game of Thrones


fesoste

Anbefalte innlegg

Cersei og Jaime er de tapte Targaryen-barn, i tillegg til lille Jon og nuske-Daenerys. Viser seg ett av hodene i den trehodede dragen var en whacko med personlighetsforstyrrelser, så den endte opp med å manifestere seg som tvillinger i menneskeverdenen.

Sjukt nok? :p

Jeg for min del synes akkurat det er så sjukt at jeg tror ikke på det selv engang. Men (spoiler): Jeg lurer litt på hvem som er far til Lannister-twinsen...

Er vel mer sannsynlig at det er Tyrion som er en Targaryen. Han har de misfargede øynene. Og mange mener han ble født ikke så alt for lenge etter at Kongen var på besøk i Castley rock. Og en av grunnene til at hans "far" hatet han kan Være at Tyrion er en bastard av hans elskede kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er vel mer sannsynlig at det er Tyrion som er en Targaryen. Han har de misfargede øynene. Og mange mener han ble født ikke så alt for lenge etter at Kongen var på besøk i Castley rock. Og en av grunnene til at hans "far" hatet han kan Være at Tyrion er en bastard av hans elskede kone.

But then again; Når Jaime herjer rundt i Riverlands får han jo høre fra en annen Lannister at Tywin kun hadde én ekte sønn, og at det var Tyrion?

Det fikk meg til å gruble noe jæsklig på hvem som har vært bortpå mrs. Lannister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel mer sannsynlig at det er Tyrion som er en Targaryen. Han har de misfargede øynene. Og mange mener han ble født ikke så alt for lenge etter at Kongen var på besøk i Castley rock. Og en av grunnene til at hans "far" hatet han kan Være at Tyrion er en bastard av hans elskede kone.

Bastarder blir jo ofte drept eller satt bort. Etter det jeg kan forstå er det det mannlige kjønn som er "synderen" så og si hver gang. Når det atpåtil er det kvinnelige kjønn som er "synderen" er jeg ganske sikker på at Tywin hadde kvittet seg med bastarden temmelig fort, for ikke å si kjerringa sjøl.

Jon Snow derimot er nok en Stark/Targaryen. 99% sikker på det, enda han mangler så og si alle trekk fra Targaryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at Daenerys ikke seirer. Det ville vært så vannvittig forutsigbart, og jeg tror det er hva de fleste forventer at vil skje. Ideelt sett så dreper G.R.R.M. henne på en sadistisk måte som fullstendig knuser hjertene til alle som liker henne. Dessverre mistenker jeg at hun (og Tyrion) har 'plot armor' og dermed er helt trygge.

Spoiler fra ADwD: Har håp om at Victarion tar kontroll over dragene hennes (med hornet), beseirer henne i Meereen, lenker henne fast i skipet sitt, seiler henne tilbake til the Iron Islands hvor han tvangsgifter seg med henne for egen gevinst, og ender opp i krig mot Stannis the Mannis over Jerntronen. Yes, Stannis og Victarion er favoritter if you hadn't noticed. :D

(ikke siter spoileren ovenfor ettersom den blir synlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får folk la være å være så hårsåre ;)

Jeg klarte å lese et sted hvor noen skrev Brienne døde. Jeg holdt på å tisse på meg, for hun er min fuckings hero. Men la jeg meg ned og gråt? Niks. Jeg leste videre, og fant ut om hvorvidt det var sant eller ikke. Sinnsstemningen min i etterkant behøver jo ikke nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...