Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kall det "anti-matvaner";

Banan er det ekleste jeg vet i hele verden! Blir nesten kvalm om jeg ser noen spise det, jeg må snu meg bort.

Liker ikke frukt, hovedsakelig pga konsistens, samme med syltetøy (klumpene er jo livsfarlige, pluss frøa), og en del grønnsaker,

Løk er satans verk, hvorfor må folk ha det i ALT? Det smaker død.

Fisk og alt fra havet er totalt uspiselig da jeg brekker meg av det..(ble tvingt mye som liten, hater det den dag idag)

Takk og lov for kosttilskudd :p

Kresen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det "anti-matvaner";

Banan er det ekleste jeg vet i hele verden! Blir nesten kvalm om jeg ser noen spise det, jeg må snu meg bort.

Liker ikke frukt, hovedsakelig pga konsistens, samme med syltetøy (klumpene er jo livsfarlige, pluss frøa), og en del grønnsaker,

Løk er satans verk, hvorfor må folk ha det i ALT? Det smaker død.

Fisk og alt fra havet er totalt uspiselig da jeg brekker meg av det..(ble tvingt mye som liten, hater det den dag idag)

Takk og lov for kosttilskudd :p

Kresen.no

Akkurat sånn har jeg det også! Bare tanken på å skulle spise banan eller noe som inneholder det gjør meg småkvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...
havre i vann > peanuttsmør > most banan > bløtkokte egg > en dæsj ekstra klissete jordbærsyltetøy = EPIC CHEATMEAL!! herregud det er godt!:happy:

Det hørtes like galt ut, som du ser gal ut på bildet ditt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser bestandig med samme gaffel, skjærer opp alltid med samme kniv og bruker alltid samme skje til salaten jeg spiser hver dag som siste måltid. Jeg bruker alltid samme krus, samme salatbolle og samme asjett fordi de har finest fasong og jeg drikker alltid vann med sugerør. Jeg spiser alltid tre måltider og aldri noe imellom og til hvert måltid har jeg en ss tahini med salt på som saus til kjøtt eller som dressing i salat. Jeg blir aldri lei. Jeg kjøper rå tahinisaus (lys farge) fra en grønnsakshandler. Jeg bruker også alltid 1 ts linfrøolje eller olivenolje til hvert måltid. Jeg spiser nesten nøyaktig det samme hver dag inkludert julaften og 17 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser bestandig med samme gaffel, skjærer opp alltid med samme kniv og bruker alltid samme skje til salaten jeg spiser hver dag som siste måltid. Jeg bruker alltid samme krus, samme salatbolle og samme asjett. Jeg spiser alltid tre måltider og aldri noe imellom og til hvert måltid har jeg en ss tahini med salt på som saus til kjøtt eller som dressing i salat. Jeg blir aldri lei. Jeg kjøper rå tahinisaus (lys farge) fra en grønnsakshandler. Jeg bruker også alltid 1 ts linfrøolje eller olivenolje til hvert måltid. Jeg spiser nesten nøyaktig det samme hver dag inkludert julaften og 17 mai.

Hva skjer viss du prøver noe annet? som å fylle diesel på en bensinbil? det går, men ikke optimalt?:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Spiser ketchup på alt utenom pommes frites (o_O)
  • Har vann i Skyren (da slipper den å sitte fast i ganen)
  • Spiser paprika som om det skulle vært et eple
  • Skinken MÅ ligge under osten på brødskiven, ingen unntak.
  • Jo tynnere osteskiver, jo bedre. Tykke osteskiver er djevelens verk.
  • Liker ikke pasta/spaghetti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...