Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg skal spise brødskive på nugatti så SKAL det være hvitost på toppen. Ingen andre som skjønner det.

Jeg pleier også å slå til med kokt skinke og agurk oppå gulosten og nugattien! DET er godtsaker det!!

I tillegg:

- var en periode jeg hadde Gastromat på absolutt ALT.

- 1 dag gammelt ostepop som man suger ut "lufta" på sånn at det klistrer seg til ganen er best.

- 1 dag gammelt ostepop dyppa i salsadip

Kommer ikke på noe mer nå, men vet jeg har spist andre ting som har gjort at folk har løftet på øyenbrynet og stilt noen spørsmål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha maten separert på tallerkenen.. Kjøtt for seg, grønnsaker for seg og pasta/ris/potet for seg.. Om jeg er borte på middagsbesøk og folk skal være snille om ta på mat til meg får jeg helt spadern om kjøttet havner på risen.. Hvorfor vet jeg ikke, for alt skal jo samma plassen.. :huh:

Er faktisk enig. Skal jeg være ærlig, så liker jeg aller best å ta til meg det jeg vil ha selv! Litt vanskelig på resturant kanskje, hehe, men har jeg muligheten, så vil jeg gjøre det selv. Jeg er stor jente nå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig. Skal jeg være ærlig, så liker jeg aller best å ta til meg det jeg vil ha selv! Litt vanskelig på resturant kanskje, hehe, men har jeg muligheten, så vil jeg gjøre det selv. Jeg er stor jente nå :p

Haha, godt jeg ikke er alene om det! :D Var ute og spiste på Big Horn på lørdag, og kjente jeg ble litt skuffa når maisen lå og bada i saus.. Lov å være litt sær :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha maten separert på tallerkenen.. Kjøtt for seg, grønnsaker for seg og pasta/ris/potet for seg.. Om jeg er borte på middagsbesøk og folk skal være snille om ta på mat til meg får jeg helt spadern om kjøttet havner på risen.. Hvorfor vet jeg ikke, for alt skal jo samma plassen.. :huh:

- Liker også alltid best å ta på selv, og ha middagsmaten fordelt hver for seg. Maten skal nytes før den blir "gugge-grøt" i magen! :)

- Jeg spiser også så å si alle måltidene utenom middagen, i kopper med teskei. :D Det er mye mer kos over måltidet, føler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Liker også alltid best å ta på selv, og ha middagsmaten fordelt hver for seg. Maten skal nytes før den blir "gugge-grøt" i magen! :)

- Jeg spiser også så å si alle måltidene utenom middagen, i kopper med teskei. :D Det er mye mer kos over måltidet, føler jeg!

Jeg også! hehe

Liker å spise av noe annet enn tallerken (gjør jo det også noen ganger selvfølgelig). Men kopper, boller, små "bokser" som tidligere har inneholdt f.eks. skyr, kesam, rømme, etc (vaskes selvfølgelig godt), etc er flittig brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Sære matvaner... Jeg er vel generelt ganske sær. Spiser som regel lavkarbo og da hender det jeg får noen blikk.

Egg med tubeost (skinke, pepperoni osv.)

Drikker gjerne "latte" med eggemelk. vann, usaltet smør -> kokes, så tilsettes et egg og kjøres med stavmikser. Smaker som vanlig latte, men blir ikke oppblåst etterpå.

Da jeg spiste brød kunne jeg fint ha brunost med agurk på...

Ellers så leser jeg aviser fra siste side til første. Altså bakover.

Drikker gjerne fra en shaker (Uansett hva det er) eller et litermål. Ellers så kommer jeg ikke på noe mer rart akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetmos på tacoen :D Er det beste som finnes! Ellers er det kanskje noe sært å ha rømmefobi - jeg får seriøst støt i sjela av rømme, synes det er sååå ekkelt :sick:

POTETMOS PÅ TACOEN!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa - det må du faktisk prøve ut, du kommer ikke til å angre! Alle jeg har fått til å teste det digger det :D

Hva?!

Hvordan kom du på å ha potetmos på tacoen? Blows my mind!

Så du anbefaler da vanlig tacomiddag med potetmos? Altså bare lage en vanlig tortilla rull og så potetmos inni? (Må passe på at jeg skjønner det her hehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...