Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Slenger meg på jeg og da!

-Banan på alle tomatbaserte retter.. spaghetti og kjøttsaus med banan feks, fantastisk! Eller på makrell i tomat.

-Liker ikke ketchup når det er frivillig, altså ber ikke om mat uten ketchup som hamburger. Men er veldig glad i sennep, og skal jeg ha det på maten, må jeg som regel ha ketchup å, selv om jeg ikke synes det er så godt. De henger jo sammen!

-Elsker spaghetti på boks (som jeg kaller det), altså A la Capri. Spesielt spaghettien, er så fantastisk at man bare kan svelge det rett ned og ikke trenger å tygge!

-Klarer ikke fettstrimer etc på mat. Må rive det av på skinke, koteletter, kylling etc. Så står ofte veldig lenge når jeg skal tilberede mat.

-Gummigodteri som er litt smeltet, haribo i mikro. Men liker til gjengjeld ikke gele...

Har sikkert mange sære vaner som jeg ikke ser selv, fordi jeg tenker jo at det er normalt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

- Romtemperert vann, brus og andre leskende drikker. Kald drikke liker jeg ikke :o

- Yoghurt, skyr, cottage cheese etc. liker jeg også best romtemperert. Kan jo ikke oppbevare denne maten romtemperert, men setter det alltid ut på kjøkkenbenken en times tid før jeg skal spise

- Te og kakao inntas med skje

- Iskaldt brød (ja, jeg oppbevarer brød i kjøleskapet)

- Pizza er best når den er lunken

- Kjøleskapskald risgrøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke særlig rare greiene(for meg), men har fått respons på det fra andre;

Risengryngrøt med spekemat (Hey, er man trønder,så er man trønder)

Pannekaker med bacon.

Nugatti og brunost.

Nugatti og potetgull(spesiellt Sourcream &Onion)

Nugatti og saltede nøtter.

Nugatti og Nugatti.

Uhm... Tror det skulle være alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo også nevne pommes frites fra McDonalds dippet i sundae - is (soft-is) :D

Eller dyppe de i mcd-milkshake.

Eller kjøpe seg en Sundae og tilsette pittelitt mcd-ketchup.

Eller, kjøpe seg en mcd-kaffe og en mcd-sundae(husk å be om et Mcflurrybeger i tillegg), slå de sammen, og voila, Coffee Cool, et utgått mcdprodukt. Sukker og koffein, kan det bli bedre?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Romtemperert vann, brus og andre leskende drikker. Kald drikke liker jeg ikke :o

- Yoghurt, skyr, cottage cheese etc. liker jeg også best romtemperert. Kan jo ikke oppbevare denne maten romtemperert, men setter det alltid ut på kjøkkenbenken en times tid før jeg skal spise

- Te og kakao inntas med skje

- Iskaldt brød (ja, jeg oppbevarer brød i kjøleskapet)

- Pizza er best når den er lunken

- Kjøleskapskald risgrøt

Du høres jo helt ut som meg jo! stalker? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller dyppe de i mcd-milkshake.

Eller kjøpe seg en Sundae og tilsette pittelitt mcd-ketchup.

Eller, kjøpe seg en mcd-kaffe og en mcd-sundae(husk å be om et Mcflurrybeger i tillegg), slå de sammen, og voila, Coffee Cool, et utgått mcdprodukt. Sukker og koffein, kan det bli bedre?:D

Haha. Sykt hvilke kombinasjoner man egentlig finner på å prøve. Sundae og ketchup høres aldeles forferdelig ut. Drikker ikke (liker ikke) kaffe, med mindre den er tilsatt mengder av Baileys.. Men kanskje sundae og kaffe hadde vært tingen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...