Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har skinken OPPÅ osten på brødskiven? o_O

Å jada! Har desverre vært vitne til det forferdelige tilfellet opptil flere ganger. Har til og med kommentert det, og da får jeg som regel svar: "Samme det vel". "NEI, DET ER IKKE DET SAMME, DEN SKAL LIGGE UNDERRRR :mad: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada! Har desverre vært vitne til det forferdelige tilfellet opptil flere ganger. Har til og med kommentert det, og da får jeg som regel svar: "Samme det vel". "NEI, DET ER IKKE DET SAMME, DEN SKAL LIGGE UNDERRRR :mad: "

:o det er ikke det samme nei ....trodde alle skjønte at osten skal være oppå jeg :p heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor stor porsjonen er, spiser jeg opp ALT...

Har ikke sjans til å legge igjen små biter på tallerkenen, da overspiser jeg heller :p

Men det særeste jeg gjør er vel å spise opp HELE eplet - inkludert frøene, stilken etc.

Spiser 2-3 epler om dagen, og får alltid rare blikk når jeg bare sluker hele greia :p

Samme gjelder pære, og kiwier - spiser de gjerne med skall ..

Jeg og spiser opp ALT! Er en grunn til at jeg henger her inne for å si det slik :D

Det med eplet er supersært, men jeg leste om noen som gjorde det samme med kiwien og tenkte for meg selv at DET var en særing det! Ikke destomindre måtte jeg jo prøve det såklart ;)

Jeg er ommvendt! Spiser konsekvent kiwi med skall nå (etter å ha gnikka og gnudd for å fjerne håra + at jeg biter av topp og bunn (det harde). :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd:D

Jeg må alltid spise opp maten, uansett mengde. Man kaster ikke mat! Handler nesten kun fra dag til dag for når jeg vet det ligger i kjøleskapet er det done.

Spiser enten utrolig seint eller utrolig fort, det finnes ingen mellomting her. De gangene jeg spiser fort blir jeg sittende å se på når andre spiser.

Må ha noe å se på eller gjøre mens jeg spiser, kan ikke sitte rolig for meg selv å spise.

Bryr meg egentlig ikke om datostempling, kvalitet osv. Har jeg lyst, kan jeg spise det meste.

Jeg liker mais på kolbe, men ikke vanlig mais.

Liker ikke taco, smak eller lukt.

Elsker å spise med hendene, uansett hva det er. Liker også best å drikke fra litermål og mugger.

Jeg og en venninne elsket mel og sukker før. Ja, mel blandet med sukker. Kun det.

Det meste av maten smaker bedre dagen etter det er laget, når det er kaldt.

Spist chips dyppet i ketchup og likte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha noe å se på eller gjøre mens jeg spiser, kan ikke sitte rolig for meg selv å spise.

Jeg liker mais på kolbe, men ikke vanlig mais.

Joiner de to. Mais på kolbe er digg. Med smør. MASSE SMØR!

På boks? Yukh! Tror det har med den laka de ligger i. Forandrer konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er nok litt sær eller kresen. liker ikke brød, pasta, boller, hater ris, generelt hveteprodukter, men havregrynsgrøt er godt og pizza helt ok. poteter er godt men spiser det aldri stress og koke de :p så i bunn og grunn ikke noe problem og spise grønnsaker og bær som karb skilder :) alle synes det er rart og ikke like bakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt på iskrem er undervurdert :rolleyes: - særlig oppå sjokoladetopping som stivner :love:

ehm, eh, what.. hæ? o_O Leste jeg rett - salt på is? Okei, der tror jeg at mageinnholdet mitt vrengte seg litt.. det er det rareste jeg har hørt om!
Test det! Ikke la frykten for noe nytt ekskludere deg fra den opplevelsen!!! Den er himmelsk!

Ta din favoritt is (i mitt tilfelle krokan), peis på med litt karamellsaus eller hva som enn gjør det for deg, også lemper du plenty (!) salte peanøtter oppi!!!

*Heaven, i'm in heaven* :singing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop med gaffel anyone. Hørte det på Radioresepsjonen- genialt spør du meg!! eneste "chipsen" som ikke knuser og du slipper det klinet på hendene etterpå:)

Mine egne særheter er at jeg ikke fikser fett, slintrer, brusk, ben på noe mat. så må renskjære alt av kjøtt og koteletter mm. kan sjelden spise pålegg fra first price, men må kjøpe gilde kokt skinke f.eks for å slippe det gjennomsiktige gele fette. æsj...

Hater også sånn hiv alt i gryta mat med mindre jeg har laget det selv. så lapskaus, gryterett, pyttipanne, osv. utgår med mindre jeg lager selv om renskjærer kjøttet først.

Fikser ikke kjøttdeig, farseprodukter pga brusk, fettbiter... utrolig synd egentlig, prismessig iallefall!

Om jeg har fire ting på tallerken kan jeg ikke spise en gaffel med litt av alle tingene sammen, må spise en og en ting hver for seg, med unntak av saus/dressing og salaten kan spises samlet men ikke blandet med andre ting som kjøtt eller potet.

Unntaket er ris som kan blandes med gryteretten i visse tilfeller.

Potetgull, spiser de ødelagte chipsen først, sorterere ut og "sparer" de hele til slutt.

Middag bestående av noe jeg liker veldig godt og noe jeg liker mindre godt, sparer det beste til slutt, spiser det jeg liker minst først. Da kan jeg virkelig kose meg mot slutten.

Sjokolade med gele inne, ala troika, spises lagvis, smil spiser jeg ved å spise av den rette bunnen først, deretter karameller, deretter resten. Kjeks med gele inni, spiser jeg sjokoladetrekket av toppen først, deretter geleen og deretter kjeksbunnen. Kjeks med sjokoladekrem i midten og bilring av kjeks oppå. spiser toppen, deretter kremen og bunnen separerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop med gaffel anyone. Hørte det på Radioresepsjonen- genialt spør du meg!! eneste "chipsen" som ikke knuser og du slipper det klinet på hendene etterpå:)

Mine egne særheter er at jeg ikke fikser fett, slintrer, brusk, ben på noe mat. så må renskjære alt av kjøtt og koteletter mm. kan sjelden spise pålegg fra first price, men må kjøpe gilde kokt skinke f.eks for å slippe det gjennomsiktige gele fette. æsj...

Hater også sånn hiv alt i gryta mat med mindre jeg har laget det selv. så lapskaus, gryterett, pyttipanne, osv. utgår med mindre jeg lager selv om renskjærer kjøttet først.

Fikser ikke kjøttdeig, farseprodukter pga brusk, fettbiter... utrolig synd egentlig, prismessig iallefall!

Om jeg har fire ting på tallerken kan jeg ikke spise en gaffel med litt av alle tingene sammen, må spise en og en ting hver for seg, med unntak av saus/dressing og salaten kan spises samlet men ikke blandet med andre ting som kjøtt eller potet.

Unntaket er ris som kan blandes med gryteretten i visse tilfeller.

Potetgull, spiser de ødelagte chipsen først, sorterere ut og "sparer" de hele til slutt.

Middag bestående av noe jeg liker veldig godt og noe jeg liker mindre godt, sparer det beste til slutt, spiser det jeg liker minst først. Da kan jeg virkelig kose meg mot slutten.

Sjokolade med gele inne, ala troika, spises lagvis, smil spiser jeg ved å spise av den rette bunnen først, deretter karameller, deretter resten. Kjeks med gele inni, spiser jeg sjokoladetrekket av toppen først, deretter geleen og deretter kjeksbunnen. Kjeks med sjokoladekrem i midten og bilring av kjeks oppå. spiser toppen, deretter kremen og bunnen separerte:)

Hahaha, kjente jeg ble litt glad i deg etterhvert som jeg leste det innlegget :)

Følte denne passa jeg: :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...