Sephania Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Innimellom så hender det at jeg våkner midt på natta. Titter på klokka, også står det f.eks 01.52. Så ligger jeg der og funderer, på hva det tallet egentlig betyr, for der og da greier jeg ikke å koble hva klokka er, i forhold til det betyr at jeg må stå opp eller ei... Etter noen minutter pleier jeg omsider å koble at "Vent litt, det er jo midt på natta, jeg skal ikke opp før sju!" Men det er rart hvordan hjernen fungerer dårlig på nattestid, den greier ikke å sette sammen tallene, og hva de har å si for når det er på døgnet der og da... Tonje_86 og FitFish 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimae Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Sto i dusjen på EVO her om dagen etter en veldig tung beintrening og tørket meg. Følte noe var galt og at håndkledet ikke gjorde jobben som det burde. Funka litt bedre etter jeg skrudde av vannet.... Stephanie F, SiriHelene, Aurelius og 15 andre 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Løp 20 minutter på mølla med ørepluggene i før jeg merket av musikken ikke var på Tonje_86, Aurelius, Regina og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiriHelene Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hender litt for ofte at jeg finner personen jeg vil ringe i telefonlista på telefonen, setter telefonen til øret, og venter litt for lenge før jeg skjønner at jeg ikke har trykka "Ring".... Aurelius og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsMjau Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg står altfor ofte i dusjen og grubler på hvor mange ganger jeg har vasket håret... som regel finner jeg ut at det beste er å vaske det en gang til for å være sikker xZinix og Tesla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesla Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 I eksamenstiden sliter hjernen min noe voldsomt, spesielt på rutineoppgavene. Sånn for eksempel å ta håndsåpe på tannkosten istedenfor tannkrem... Takk gud for at jeg lukta at "tannkremen" min lukta bringebær istedenfor mynte... Eller omvendt; vaske hender med tannkrem:whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse. Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is). Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! :giggle: Splae, Ojive, CamillaO og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xZinix Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse. Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is). Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! :giggle: hahahahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JonnymedH Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det er helt normal bruk av ordet for meg.. Kenneth fredheim sier også sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 I enkelte stressa situasjoner, kan jeg fint finne på å bruke hårspray som deo, ta på meg sko uten sokker, bukse uten truse. Men der hjernen min svikter aller mest, hvertfall når det kommer til jobb, er når det kommer til hva jeg faktisk sier vs hva jeg tenker at jeg skal si(til kunden, that is). Mitt flaueste øyeblikk som parfymeriansatt må være den gangen jeg presterte å spørre den kvinnelige kunden, som var ute etter en ny parfyme om "kan jeg få lukte på deg?" - Det jeg skulle si var, "kan jeg hjelpe deg?" Og "vil du lukte på noe spesielt?". Hun forstod heldigvis at det absolutt ikke var det jeg mente, og tok det hele med et smil. Men HERREGUD! :giggle: hahahahahahahahahahahhahahahahahha jeg ler!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NikolaiM Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Det er helt normal bruk av ordet for meg.. Ja det burde ikke være noe problem så lenge man unngår orddelingsfeil. Fitte jenter > Fittejenter. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blenda Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 - står i min logg, men hadde skrudd på feil plate, så en tom kasserolle var blitt varm. Men i mitt hode er tom og ubrukt kasserolle det samme som ikke varm. Jeg hadde feil. Har to fine brennmerker på to fingre.... - det er kveld, forsøker legge det miste husmonsteret, så jomer i hele gata av og hyl og skrik. Da ringer det på døre, flere ganger. Tenker mer og mer irritert at den som ringer på må da fatte at ingen åpner, jeg skal legge unge! Til slutt åpner jeg, i stygge utvaska joggebukser, håret til alle kanter, sprengrød i ansiktet. En beskjeden nabo vil bare påpeke at nøklene står på utsiden, hele ettermiddagen og kvelden... Tonje_86 og Stephanie F 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crave_it Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Genial tråd! Ler skikkelig godt her =D Jeg trente på senteret på tirsdag, og skulle fylle på vannflaska mi. Den var nesten tom, så jeg tenkte jeg kunne drikke opp resten. Saken var bare at jeg allerede hadde tatt av toppen, og greide derfor å helle alt nedover meg. *kremt* veldig glad for at ingen la merke til det :-p FitFish og Tonje_86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skulle til Voss for å leke litt i fjellet for noen år siden. Kom meg helt til Voss, med 2 busser og tog, før jeg fant ut at jeg hadde glemt snowboardet.... Stine smurfine, Aurelius, Tonje_86 og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 For en tid tilbake så var jeg på besøk hos en jente jeg drev på med. Vi lå og slappet av, også skulle jeg si noe til henne, hun het Thea, jeg kalte henne Julie, uten at jeg helt klarer å forstå hvordan det var mulig... Christian_B, Aurelius, CamillaO og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Våknet da i natt. Og jeg ante ikke hvor jeg var... Hele rommet var svart, jeg hadde ingen aning på hva som var i rommet, hvor rommet var hen i verden, eller hvor stor senga jeg lå i var, eller hvor i huleste mobilen min var... Det slo meg ikke før jeg omsider fant telefonen og så klokka, at jeg var i mi ega seng på hybelen... Aurelius og rudboy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anny92 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Slukke bare rense stavmiksern med fingern og smake litt. Hadde ikke tatt ut kontakten, og kom borti knappen mens fingern var inni. Blodsprut på veggene om legevakta neste. Tre string, strips, og fingern er fortsatt nummen etter 2,5 år. CamillaO, Sephania og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Snakket med en fyr som hadde vært på ferie i portugal, og presterte å si at "åh, jeg har også lyst til å feriere utenfor Europa!" "Hæ, er ikke Sri-Lanka en øy utenfor Mexico?" "Ligger ikke Hellas under Belgia et sted?" "Åh, pappa! Den italienske bilen har 'VI' som regionsmerke - da er den sikkert fra Vienna!!" ".. Ina? Det er hovedstaden i Østerriket." For å si det sånn, så er ikke geografi greia mi, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.